Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '10

 
Kategori
Deneme
 

Zaman, sesler ve koku

Zaman, sesler ve koku
 

msxlabs.org


Zaman duruyor yine, o anda takılı kalıyorum.

Ne başlangıcı var ne sonu, hangi zamandayım bilmiyorum. O anda yaşıyorum. Haberleri sunan spikerin sözleri uzaydan gelen sesler kadar uzak ve anlaşılmaz oluyor.

* * *

Kalbimin gümbürtüsü tüm sesleri susturuyor.

Kalbim kaslarını zorluyor ne kadar dayanabileceğini anlamak ister gibi. Üstelik boğazımdan geçip beynimi esir alırken yutkunamıyorum bile.

* * *

O anda kalıyorum bir süre, iç seslerimin söylediği şarkılara eşlik ediyorum. Her zaman farklı bir telden çalan iç seslerim bu kez aynı notalarda buluşuyorlar. Biraz yavaşlıyor kalbimin ritmi. Tamam diyorum kurtuluyorum. Sonra kurtulmayı istemenin anlamsızlığını kavrıyorum.

* * *

Ne kadar zaman geçiyor bilmiyorum, hangi zamanda olduğumun ayrımına varamadan tekrar o ana takılıyorum. Gümbürtüler hızlanıyor, diğer sesler uzaklaşıyor yine, kokular değişiyor, tek bir koku kalıyor şimdi.

* * *

Anasonla karışmış ten kokunu duyumsuyorum.

* * *

Koku gittikçe artıyor, tüm hücrelerimi etkiliyor, duygularım esrik bir halde sağa sola yalpalıyor.

Koku var mıydı gerçekten yoksa belleğimin bir oyunumu çıkaramıyorum. Zamanı karıştırdığım gibi her şeyi karıştırıyor muyum?

* * *

Ben; kalbimin sesi, zaman, koku, girdabında kaybolacakken gök gürültüsü sesi ile olmam gereken zamana geri geliyorum.

* * *

Haziran 2010 / Kurşun

 
Toplam blog
: 193
: 998
Kayıt tarihi
: 13.01.10
 
 

Kırklı yaşlarda başladığım yazma serüvenine elli li yaşlarda da devam etmeye çalışıyorum. Ünivers..