Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Zaman acımasız

Zaman acımasız
 

Hiçbir şey eskisi gibi olamayacak,
Ne sen, ne ben, ne de zaman.
Hele zaman, öyle acımasız ki,
Ömrümüzü tüketecek.
Ne pişmanlıklar, ne de mutluluklar.
Hiçbirşeyi, sevdiklerimizi, kaybettiklerimizi,
Bize geri vermeyecek.
Sen geriye dönüp baktığında,
Yılların verdiği o yorgunluğu,
Hissedeceksin, suskunluğunu.
Ellerinden kayıp giden o mutluluğu,
Belki arayacaksın..
Ama bende yoruldum artık,
Zamana karşı koyamadım.
Kendimi bıraktım,
Farkında mısın, değişmeyen ne kaldı.
Şu kahrolası geçip giden zaman.
Sen, şu an nerelerdesin bilemiyorum,
Neler yapıyorsun, yıllar geçti.
Ben yılların verdiği yorgunluğu,
Artık taşımaktan yoruldum.
Gözlerimde o eski umutlar yok.
Ellerim titriyor artık, biliyormusun,
Artık zor yürüyorum,
Ve o son yolculuğuma,
Zaman ise beni de gönderiyor .
Ve sıradakileri bekliyor


Yalçın Çobanlı
 
Toplam blog
: 71
: 582
Kayıt tarihi
: 21.02.08
 
 

1958 İzmir doğumluyum,evli ve 1 çocuk babasıyım. Öğretmenlik yıllarımdan sonra turizm alanlarında..