Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

zaman acımasızca akıp gidiyor

Gün gelir her şeyin yarım kalır; sevinçlerin, hayallerin, kavuşmaların...O an anlarsın hayatın acımasız ve yalan olduğunu. Keşke, dersin, keşke biraz daha zamanım olsaydı, neler yapardım, yarım kalan her şeyi tamamlardım. Daha çok sarılırdım sevdiklerime, daha az takardım dünya işlerini kafama. Daha az üzülür daha çok gülerdim. Son nefesimi verene kadar tadını çıkarırdım sahip olduklarımın.

Gün gelir, elinden hayatının alınacağı an anlarsın ne kadar aciz olduğunu, zamanı boşa harcadığını. Kaç yıl yaşarsan yaşa hep birşeyler eksik kalır içinde. İçinde kalanlarla göçüp gidersin yalan dünyadan...

 
Toplam blog
: 5
: 145
Kayıt tarihi
: 06.05.20
 
 

içimden gelen, ruhumdan akan, hissettiğim her şey... ..