Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Zaman asılı kalmıştı gecede..

Zaman asılı kalmıştı gecede..
 

-Alo
- ...
- ... ..
-Bu gün daha farklı nefes alıyorum. Her giden biraz bir şey alır.. Biraz bırakır.. Yenileri geldiğinde ya unutulur gidenin boşluğu ya dahada büyür. Rengi belli diri ayrılıkların.. Hiç biri tat vermez.. En bitsin dediklerin bile... Önce burkulur için sonra üzülür sonra yalnız kalırsın.. Sonra saatlerce ağlarsın.. Sonra düşünürsün düşlersin..
Ama benim saatim bambaşka bu gün...
Başladığın gibi bitiyorsun.. Nasıl başladığını tanımlıyamazken
Şimdi bitişini kabullenmeye çalışacağım öyle mi?
PEKİ...
Ya çok şey var konuşulacak ya hiç bir şey.. Ya çok şeydik ya hiç bir şey.. Ya siyah olucağız ya beyaz..
Ama gri / miz yok bizim Tunç..
Hiç bir sözüm acıtmamalı canını.. Hiç bir kapım kapılı değil sana.. Nasıl ve nerde olmak istersen sadece gel yeter..
-Zamanın içersinde kayboluşlara inat, bir gün... Senin kollarında ölmek..Son nefesimi senin dudaklarında yitirmek.. Kadın kokan teninde veda etmek her şeye..
Bitirmek mi?
Ben senden hiç vazgeçmedim ki...
-...
-...

....
..
.


Zaman asılı kalmıştı gecede.
Kelimelerin yetersiz kaldığı andı işte.
Ne bir fısıltı
ne gözyaşı.

Sadece
bir hikayenin
son satırları..

Ölüm sonrası miras bırakılan satırlara sahipti artık aşk..
Tendeki parmak izlerine..
Sahibi olmıyan yeminlere
günah sevişmelere..
Utanmıştı bakir melekler belki..
Gerçeklik Tanrısı'na kurban edildimişlerdi..

Avuçlarında ölmek isterdim demek isterdi
adam..
Gözlerinin derinliğinde yaşamak isterdi
kadın..

Ölüm/Yaşam
Adam/Kadın

ve AŞK..


-Alo
-...
-...
-Adını bilmediğim bir gardayım işte.. Senin sahiplendiğin gibi sahipleniyorum yolcuları..ve..ben..gidiyorum..
Tüm renkleri sana bıraktım.. Evindeki tüm izmaritleri topladım.. Saç tellerimi aldım yastığından..
Uyandığında ölmen için bir cinayet sabahı bıraktım.. Avuçlarımda bir bilet.. İntaharımın resmi belgesi..
Birde bir saat pili.. Odandaki saate ait. Zamanı durdurdum orda..
O odada..
Bana dokunduğun yatağın karşısında..
Bıraktığım her şeye karşılık senden zamanı alıyorum..
ve..ben..gidiyorum...
-... ...
-..
..
.
.

Oksijeni tükenmişti odanın
yaşam ayrıntıları silinmişti
bir cinayet sabahında
aşk yitirilmişti..

Zaman asılı kaldı..
gecede..
Zaman durdu..
Hayat durdu..
Günahın izlerini taşıyordu aşk..
bir bedende..
Rengi yoktu..
İsmi yoktu..
kimliği
yoktu..


T&T

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..