Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '12

 
Kategori
Deneme
 

Zaman ayırmak

Yaşamaya zaman ayırın, zira zaman bunun için yaratılmıştır.

Düşünmeye zaman ayırın, başarının temeli budur.

Sevmeye zaman ayırın, güçlü olmanın kaynağı budur.

Etrafınıza bakmaya zaman ayırın, günler bencilliğinize yetmeyecek kadar kısadır.

Terbiyeli olmaya zaman ayırın, insan olabilmenin sembolü budur.

( Goethe ) annemin takvim yaprağından (21 Ocak 12 )

Annemin kendimi bildim bileli kullandığı takvim, yapraklı takvimdir. Özellikle kardeşlerim ve gelinlerimiz, onu bu konuda hiç üzmezler, takvimsiz bırakmazlar hiçbir yılbaşı. Ben de nasiplenmeye başladım annemin takvimlerinden. Dolayısıyla orada okuduklarımı paylaşmak isterim zaman zaman. Bir de “ annemin takvim yapraklarından” diye not düşmek de isterim. İstenilen illa benden de konulan birkaç satırsa, tamam. Yazarım ben de. Umarım kendimi tekrarlayıp durmam, annem ve ben derken gına getirmem, getirtmem inşallah!

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..