Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '20

 
Kategori
Deneme
 

Zaman kaybı?!

Başlangıç önemli, hikaye nereden başlamıştı?

Bu defa mekanlara bakmıyoruz, direk söylemlerdeyiz, sözde. Hareketler gözlenecek, mimikler yakından takip edilecek, bunların hepsi söze dahildir; ortada bir beden var! 

Fransa! Gidiyorum geliyorum, kendi hayatımın içinde dört dönüyorum; ne yapıyorum? Zaman dolduruyorum.

Kafayı BENle bozmuşum! Ben belki de belirli bir yaştan sonra bozulmuşum. Tedavi? Yatarak mı ayakta mı, yoksa....Bozuluyorum tepkime tepki verenlere, sayıları da az değil; ha, ben de az değilim hani, bu yaşımda; şurda doksana ne kalmış, ne?

"Bazen çok sıkıcı olabiliyorsun."

Bunu herkes herkese söyleyebilir, ezber laf! Hem ne demek bazen, ne demek sıkıcı olmak; sen, ben, biz, onlar; sıkıcı sıkıcı sıkıc!...Nefes almak istiyorum, nefes! 

"Hayatın karanlık ve umutsuz taraflarını görüyorsun."

Sanki bütün aydınlığı ben gölgeledim, hah! Umut, o umut hangi dağın zirvesinde kahkahalar atıyor ha, hangi dağ! Bizim gerçeğimiz bu; karanlık ve umutsuzluk! Sen şarkılarını söyle, o an, anlık gülümse, hepsi boş!

"Mutluluğa yeteneği yok."

Kimin var ki! Gel yemek yiyelim, hayata geri dönelim, ha! Huzur, bulmuşken, söylemeden.....benim istediğim huzur, o huzur nerede o; o sessizlik....

"İnsanla kavga etmemeli."

Hayat bu değilse, peki hayat ne? En iyisi zamanı kaybetmeden zamanımıza geri dönelim, yoksa iyice kaybolacağız bizde.

Evet, bu bir zaman kaybı.

Not: Floride'den süzülerek yazılmıştır.

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..