Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Zaman koşturuyor

Zaman koşturuyor
 

Dün akşam oturuyordum evde. Saate baktım. Biraz yavaş ilerle dedim. Nasıl koşturuyor hiç mi yorulmaz. Dakiklar, saatler, günler haftalar geçiyor... anlayamıyorum.

Daha dün dü herşey, bugüne bak. yarın oluverdi bile. Daha kendimi bişeye alıştıramamıştım, ikinci şey oldu... Arada bir durup derin nefes almak gerek belki de. Hani filmlerde yavaş kayıt edilen sahneler var ya onlar gibi. Yavaş çekilmiş film gibi hareket etmek aslında. Oğlum doğduktan sonra herşey daha hızlı oluyor sanki.

Zaman, bazen çok hızlı geçmeni istiyorum... Bazen yavaş ilerlemeni... Hızlı geçmeni istedigim zamanlar inadına ilerlemiyor gibisin, yahu dursana dedigim zamanlarda arkandan koşturan var sanki.

Oysa biliyorum hep saniyede bir hareket ediyorsun...

 
Toplam blog
: 91
: 1012
Kayıt tarihi
: 24.02.09
 
 

Yazmak bir tutku benim için. Yıllardır yazmayı seven biri olarak, bilgisayarın icadı ve gelişen t..