Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '11

 
Kategori
Deneme
 

Zaman Paylaşılır mı ?

Zaman Paylaşılır mı ?
 

Soğuk bir kış akşamı, MacDonalds'ın kapısından içeri yaşlı bir amcayla teyze girmişler, bir masaya oturmuşlar.

Derken amca, kasaya gidip 1 hamburger,1 büyük boy patates ve bir büyük Cola almış.Elinde tepsiyle masaya dönmüş, hamburgeri ikiye Bölerek yarısını teyzenin önüne koymuş,sonra bütün patatesleri tek tek sayarak onlarında yarısını teyzeye vermiş, sonra Cola kutusunu da ortaya koymuş, önce bir yudum kendisi içiyor sonra da teyze bir yudum alıyormuş.

Herkes ne tatlılar, iki tonton buraya gelmişler, bir kişilik yemeği ikisi yiyorlar zavallıcıklar diye onları izliyomuş. Derken bir de bakmışlar ki teyzenin önünde hamburgerle patatesler olduğu gibi duruyor, kocasının afiyetle yemek yiyişini seyrediyor arada bir de Cola'dan bir yudum alıyormuş.

Sonunda orda çalışanlardan biri dayanamamış, yanlarına gitmiş:

- Afedersiniz, ben sizi izlemekten kendimi alamadim lütfen izin verin size bir menü kendim ısmarlayayım.

Yaşlı amca: - Teşekkür ederiz ama biz halimizden memnunuz. 60 yıldır evliyiz ve herşeyimizi işte böyle paylaşırız demiş.

Bunun üzerine genç adam teyzeye dönmüş:

- Peki ama teyzeciğim, siz neden hamburgerinizi patateslerinizi yemiyorsunuz, neyi bekliyorsunuz?

Yaşlı teyze cevap vermiş :

- Dişleri...!!

Aşk paylaşmaktır... Sanırım paylaşmanın en sıcak örneğidir bu yukarıda anlatılanlar... Yüreğimize sıcacık gülümseten satırlar... Sevgi ... Sevgiyi verebilmek, alabilmek ve en önemlisi şartlar ne olursa olsun... Paylaşabilmek....

Şimdi süreki tekrarladığım cümlelerim daha bir cesur atıyor kağıda ve kaleme.... Eski ürkekliğim yok artık... Seviyorum ben kendi bildiğimce...Hayatı doyasıya yaşamaktansa en güzel yerlerinin özetini geçiyorum artık... Zaten benimle yaşamak isteyenler yanımda... Yarınımda.... Arkamda değil.. Benimle biz olarak aynı yolun yolcusu olarak ön cephede savaşmaktalar... Savaşmak diyorum... Çünkü ekmekten ziyade artık sevgi aslanın ağzında... Sevgisizlikle savaşmak zor... Yüreğin elinde dolaşacaksın... Ben böyle bir sevgi istiyorum... Bir günlük değil... Bir ömür boyu...

Gel-gitlere karnım tok.. Gel ama GİTME...

Yüreğini koy sevda yaşamına kendini ve sevdiklerini de öldürme... Savaş savaşabildiğin kadar tüm sevgisizlikle gelen olumsuz düşman düşüncelere...

Ayrılsak da, ayrılsan da yaşam kalan yerden devam ediyor etmekte...

Zaman benim, senin gibi gidiyorum demez... Zaman habersizce gitmekte... Zaman ne ayırır ne bileştiri insanları... Öylece orta yerde... Zamanın senin değil Bizim elimizde bir oyuncak olmalı istediğimiz sürece oynayabileceğimiz... Biz bırakmalıyız zamanı gelince... O değil... Bir borcumuz yok aksine alacaklıyız... Seni sevmeye yeniden başlayabilir miyim? Seni sevebilir miyim diye sormuyorum artık... Zaten giden zaman içinde sevmemiş miydim ben seni.... Oyunsa en güzeli oynandı... Hayelse en gerçeğe yakını... Zamanın en yoğun olduğu bir zaman dilimiydi... Kesişti...

Davetsiz birer misafirdik yüreklerimizde... Her misafir gibi gelip gidiyordun öylece...  Evet biz seninle paylaşmamıştık...  Bir sıcacık çorbayı, bir kahvenini kırk yıllık hatırı olmadı... Zamanımızda...  Elle görülen bir şey yoktu... Tutulan sıcaklığı hissedilen... Ama...

Hüzünlerimin en yakın ortağı oldun... Sevgiden çok... Sorunlarımın avukatı... Hislerimin görünmez psikoloğu.... Atladıldı hepsi birer birer... Zaman giderken bunları da almıştı benden... Bu zaman zarfında Sevgiliden evvel sevgiyle dost olmuştuk... Şimdilerde yerlerde gezen... Kavgalarımız oldu, ayrılıklarımız... Ama aramızda o kadar büyük bir bağ vardı ki... Yanlızlığımız... Örttü tüm suçlarımızı gizlice... Aslına bakarsan yanlızlığımızı paylaşıyorduk biz sessizce.... Ama değil mi yanlızlık paylaşılmıyormuş... Paylaşılsa yanlızlık olmaz diyorlar...  Biz onuda mı paylaşamadık zamanda...

Şimdi görüyorum ve izliyorum seni uzaktan... Zaman umarım istediğini vermiş olur... Umarım her şey gönlünce olur... Geçmezsin tekrar geçtiğin yollardan.... Kırgınlıkların canını yakmasın istemem... Gene de... Ben elde ettiklerimi elde etmişim zaten... Elde edemekdiklerim ise kalmıış geçmiş zamanlarımda... Aslına bakarsan biz zamanı paylaşmışız... ZAMANLA...

 

 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..