Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '10

 
Kategori
Deneme
Okunma Sayısı
441
 

Zaman sen kısır mısın?

Zaman sen kısır mısın?
 

Çok zaman önceydi. O kadar zaman önceydi ki zaman diye bir şey yoktu. insanlar güneş doğup batıncaya kadar yaşıyorlardı hayatı. Bir daha hiç olmayacakmış gibi dolu ve anlamlı. Derken zaman diye üç parçalı bir şey icat etti insan. Bir parçasına dün dedi, diğer parcasına bugün, öteki parçasına da yarın. Sonra fesat karıştı zamana ve insan bugünü unuttu. Dünü düşünüp pişman oldu, yarını düşünüp telaşlandı; ama işin en ilginç tarafı tüm telaş ve pişmanlıkları güneş doğup batıncaya kadar yaşadı. Farkında olmadan rezil etti bu gününü. Oysa yarın, bugüne dün diyor, dünde bu gün için yarın diyordu. Bir türlü beceremedi. Bir eliyle yarına, diğer eliyle düne yapıştı. Bu günü eline yüzüne bulaştırdı... Mutsuz oldu insan ve ne gariptir ki yarının telaşı da, dünün pişmanlığını da hep bugün yaşadı; ama bugünü hiç yaşayamadı. Ne yarın ne de dün!

Dün geçmişte kaldı, yarın ise hayal, bugün tanrının sana verdiği en büyük hediye, tadını çıkart. 

Kendimi kasıp durduğumu fark ettim, öylesine ve birden bire, ilahi bir olay falan olmadı, yok anormal bir şey de olmadı. Durup dururken ellerimi yumruk yapıp sıktığımı fark ettim önce, sonra dişlerimi yokladım kendimi şöyle bi, mutsuz değilim, Kendi mutsuzluklarımızı zorla kendimiz yaratıyoruz inanışındayım zaten uzun zamandır.  

Fenafillaha mı erdim ne?  

İster orta yaş bunalımı de, ister adam kafayı yemiş aabi, ister bana gıcık ol, ister düş peşime gel. Çok biyerimde değil aslında, sadece seni de seviyorum bunu bil.  

Ya nasıl farkında olmam, hayatımda önem verdiğim şey sayısı en fazla 4 ve gereksiz şeyler gereğinden fazla önemli hayatımda, O kadar çok kendini tekrar var ki, sex, para, görüntüm, futbol mutbol, bu. Bu kadar kısır yaşadığımı anladım o kadar, zaten ara sıra kıllanıyordum ya bir şeylerden tam çözemiyordum, birden anladım aha sıçtık lan dedim bana, lan oğlum boşu boşuna çekiyoz bu kadar çileyi dedim, valla dedim, ben dedim, bana dedim.  

Peki ya ailem? Ülkem? İnsanlığım? Diğer insanlar? İyilik? Fazilet? Aşk lan aşk, Aşka ne oldu? Börtü böcek, kuş sesi, içimden geçen nehir, nerde lan nehir, nerde hani su sesi?  

Yok hacı, kesin kararlıyım daireden çıkacam, çıkamazsam çapı genişletecem işe ailemden başlayacam hayatımda önem sıralamasını yeniden yapacam gidiyom ben, oğlumu programcı yapacam, eşimi de dünyadaki en mutlu kadın iyi bakın kendinize hacılar, görüşürük.  

http://fasihdaire.blogspot.com/2010/09/zaman.html  

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 46
Toplam yorum
: 21
Toplam mesaj
: 4
Ort. okunma sayısı
: 852
Kayıt tarihi
: 16.07.10
 
 

1971 Kırıkkale doğumluyum, özel bir şirkette muhasebe müdürüyüm, evliyim 2 çocuğum var...

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster