Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '13

 
Kategori
Şiir
 

Zaman şiirleri 9: Göğüs bağır açık

Zaman şiirleri 9: Göğüs bağır açık
 

  

Zaman nasıl geçiyor bilemiyorum
Kokun sanki bir sümbül kokusu
Dudaklarımdan silemiyorum
Yarim İstanbula gelemiyorum.

Seni göğsüme bastığım zaman

Bir çiçek açıyor saksılarımdan
Kızıl bir gül doğuyor ufuktan
Ben anlamıyorum neler oluyor
Bir şeyler oluyor anlatamıyorum

Seni çıkartamıyorum bağrımdan

Galiba mevsimler değişecekler
Ve her zaman bahar, her zaman yaz
Kışlar kapılarda bekleyecekler
Kuşlar uçuşacak tepemde

Seni ölesiye  sineme bastırıyorum

Geçmişte bir günü anımsıyorum
Bir kayıkta  Maltepe’de
Büyük Ada’ya doğru kürek çekiyoruz
O günlerde okulları ufak ufak ekiyoruz.

Seni aklımdan çıkaramıyorum.

Seni zalimin kızı, seni mülteci
Ben miydim mürteci, senin baban mı
Ben istedim de sanki niye vermedi
Sarışın saçların var ya, sarışın…

O saçları bir türlü unutamıyorum.

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..