Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Zaman tünelinden çıkıp gelelim bakalım.

Zaman tünelinden çıkıp gelelim bakalım.
 

İnternet var.
Telefon var.
Görüntülü görüşebilmek var.
Ama yakında olmak, hemen orada olmak başka bir şey...o yok işte.

Uzun zaman oldu. İşlerim yoğunlaşmadan önce altı ayda bir gelirken...sonra yılda bire çıktı bu geliş gidişler. Şimdi ise benim açımdan bir rekor gerçekleşti.18 ay oldu gelmeyeli ülkeme. Az kaldı ziyaretime. “En çok ama en çok...neyi özledin?” diye soran olursa. Yok valla ne boğazı özledim, ne de yolları...yok yok sıcak ekmeğin kokusu filan da değil. Ondan burada da var.

Ailemi özledim.
Herşeyin alternatifi vardır. Ama ailenin alternatifi yok. Herşeyin karşılıklı olduğu bu hayatta ailemizin karşılıksız sevgisi var. Gerisi boş.
Özledim ya şimdi...hani madem bu kadar özledin 18 ay niye bekledin diye soran olur mu?
Acaba bu densizliği yapan çıkar mı?

Ben çıktım bile kendi kendime sorarak...hem de size hiç fırsat vermeden.

Bazen mecburiyetler ayrılıkları zorunlu kılıyor. Bazen teknik sebepler zorlaştırıyor işleri. Yoksa isteyip te ertelemek ya da umursamamak değil ayrı kalmanın nedeni.Temmuzun ikinci haftası geliyorum. Bakalım ne kadar değişmiş ülkem...yoksa hiç mi değişmemiş? Böyle uzakta yaşayınca zaman tünelinde gibi oluyorsunuz.

Siz yoksunuz ama siz olmadan da hayat devam etmiş. Caddelerin ismi değişmiş. Kimi evlenmiş...kimi ölmüş...kimi yeni iş kurmuş.
Sonra yeni yeni laflar türemiş,...anlamadığınız tanımlamalar çıkmış. Geçen yaz kuzenim tatile yanıma geldiğinde... “Çakma bu abi” demişti de anlamadığımı farkedince...”Çakma” kelimesinin ne olduğunu açıklamıştı. Tıpkı sonra “Kolpa” kelimesini açıklamak zorunda kalacağı gibi.

Az kaldı bakalım...neler değişmiş...ve neler aynen taş gibi yerinde duruyor göreceğiz.
Bu uzaklarda yaşama işi zaman tüneli misali. Zaman tünelinden çıkıp gelelim bakalım.

 
Toplam blog
: 237
: 1302
Kayıt tarihi
: 06.08.07
 
 

Biyolojinin son yıllarda, özellikle son 10 yılda içeriğinin yoğun bir şekilde moleküler düzeye inmes..