Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '08

 
Kategori
Deneme
 

Zaman

Zaman
 

Doğdum, önce kendimi bildim, çok şey yaşadım, çok şey gördüm... Acılarımda oldu ayrılıklarımda, mutluluk sevinç çığlıklarımda! Sonra her şeyi geride bıraktım ama baktımki kısacık ömrümde çok şeyi geride bırakırken bir şeyin gerisinde kalmışım: ZAMANIN...

İşte bu nasıl bir şeyse bilmiyorum, gözüm kör kulağım sağır, dilim lal, hafızam silik... Zamanın gerisinde bir yerdeyim sende öylesin. Zamanın gerisinde bir yerde tokatt gibi yüzümdesin, zamanın gerisinde bir yerde tokat gibi yüzündeyim. Zaman nasıl bir olgu bilmiyorum, şimdi sen bin yıl uzağımdasın ve aramızda bin yaş fark... Ya sen benden bin yaş büyüksün ya da ben senden... Aramızda sağanak yağışlar, fırtınalar, yıldırımlar, dağlar, denizler, depremler, karanlık ve pus... Pusuyorum, susuyorum, aramızda zaman, zamanın gerisinde bir yerdeyim, sende öylesin... Telaş panik ve şaşkınlık! Büyük bir acı, derin bir yara... Sen neresindesin zamanın, ben neresinde? Zamanın bıraktığı bir enkaz gibi içimdesin İÇİNDEYİM...

 
Toplam blog
: 9
: 1418
Kayıt tarihi
: 26.06.08
 
 

Konyalıyım MEVLANA torunuyum:)) Yazmayı, paylaşmayı seviyorum. ..