Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ocak '12

 
Kategori
Deneme
 

Zaman

Zaman
 

Zaman herşeyin çaresi miydi? Öyleyse neden kayboluyoruz zamanda. Her baktığım köşede silik silüetler. İnsanların gölgeleri, insanların izleri, kaybolmaya yüz tutmuş insan anıları. Eski zaman yeni zaman hep aynı zaman, hep aynı bencilliği hep aynı kara deliği. Bir sabah aynaya baktiğimda beni gördüm gülümsedim, şarkılar söyledim, sonra bir sabah yine uyandım aynaya baktım, zamanda kaybolmuş beni gördüm güldüm geçtim ve yine şarkılar söyledim. Neydi sözleri... ''dünya dönüyor sen ne dersen de yıllar geçiyor farketmesen de''...  Haklısın Nilüfer. Tutmak istesekte kayıyor parmaklarımızın arasından. Akşam olsada işten çıksak diye bekliyoruz, fark etmiyoruz ki gün bitiyor zaman geçiyor farkında olmadan. Hayat bitiyor.

Bizi zamandan başkası öldürmüyor...

Zamana yetişebilmek için mi bu kadar telaş, bu hız. Zamanın elinden kim tutabilir. İnsanoğlunun düşüncesinden bile hızlı zaman. Arkana yaslan yolcu, sana ayrıldı bu film kareleri. Rolünü oyna ve sahneyi terket, yapman gereken sadece bu değil mi...

 
Toplam blog
: 15
: 150
Kayıt tarihi
: 02.06.11
 
 

Hayat bize çok şey borçlu aslında, hayallerimiz , istediklerimiz , istemediklerimiz... Bir o kada..