Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '13

 
Kategori
Şiir
 

Zaman

Anahtarlarım
hangi kitlenmiş
kasasında zamanın
bir bir açtığım kapılarını
yapraklarımın
Elimde olsaydı
dur demezdim
biliyorum

Ama
daha başka
duraklama noktalarım
olurdu
belki
daha farklı molalar verirdim
kendime
güler yüzlü
armağanlarım.

adımlarım yavaşlamazdı
eminim
koşmazdım da
renkli yaşantılar katardım
hayatıma
belki de
sana dönerdi
elim
dilim
yüreğim
kim bilir
gülümserdim
mavi mavi
sevdiğim
denizim.

izini sürerdim
dumanyla belki de
uzaktaki geminin
gökyüzünde
ya da kanat olurdu kuşlar
uçardım
eşlik ederdi martılar
aşklara.

hep sana gelirdim
hep tazelenirdi
yüreğim.
 
Sevim Karaman/2013
  
 
Toplam blog
: 171
: 147
Kayıt tarihi
: 23.07.12
 
 

Emekli eğitimciyim. Yirmi iki yıl ilköğretim okulu öğretmenliği, on altı yıl müdür yardımcılığı v..