Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '16

 
Kategori
Deneme
 

Zaman

Bir günlüğüne zaman dursa, kilitlense, akıp gitmese. Saliseler, saniyeler dakikalara çevrilmese. Akreple yelkovan birbirinin arkasından koşmasa, birbirinin üstünde dursa. gözlerinin gözlerime çarpması gibi takılı kalsa.
 
Cennetin içindeki bir köşede sen ve ben olsak. Kalpten olan ağrımı gözlerine baktığımda geçirsem. Günlerim, saatlerim seni sevmekle geçse, beni benden alıp girsem kalbinden içeri. Zaman bile karşı koyamaz olsa gözlerimizin kenetlenmesine. Güneş şahit olsun içimi kavuran sevdama. Ay şahit olsun yakamoz vuran gecelerime. Rüzgar şahit olsun savrulan hayatıma. Zaman şahit olsun hayatımın içinde olup da seni benden çaldığı anlara. İçime akan gözyaşlarım şahit olsun sevdasız geçen her günüme. Dar sokakların içinden geçer gibi oluyorum ve yüreğim daralıp gidiyor günlerce, gecelerce. Kalbimin zindanlarında ömür tükenirken gel çıkar beni, yüreğimi, sevgimi. Dokun sadece sevgime sevginle, gözlerinle, ellerinle, yüreğinle. İmkansız olma hayatıma, benliğime, sevdama. 
 
Zaman en iyisi sen takılma bir yerlerde. Ak git çağlayan gibi, es rüzgar gibi, ört sevdamı gece gibi. Getir her nerdeyse sevdamı, götür beni yanına sevdamın. Yeter ki bul getir sevdamı ZAMAN...
 
Toplam blog
: 37
: 433
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Anadolu Üniversitesi İşletme Bölümü mezunuyum.  2006 yılından itibaren memur olarak görev yapmakt..