Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '19

 
Kategori
Deneme
 

Zaman

' Gece ilerliyor, tıpkı bir yarış atı gibi hızlıca. Kulağımda tatlı bir melodi, ritim tutuyor ayaklarım. '

ZAMAN

Zaman'ı düşünüyorum. Hani, kaybolan, kırılan yok olan zamanı. Oysa yok olmadğını biliyorum. İşleyen demir gibi pırıl pırıl, akan bir nehir gibi gürültülü.

Kara deliğin içinde, olay ufkunu çoktan aşmış, işte orda. Bir zamanlar varken yok olanları saklıyor, derin hazinelerinin içinde.

Doğum sancısı çeken nebula. Toz duman gaz bulutları. yavrucaklar ışıl ışıl.

Birden aklıma geliyor; madem kırılıyor madem yok oluyor. Ya çökerse. İşte o zaman kızılca kıyamet. Bigbang'e dönüş. Tek'likten çokluğa, çokluktan tekrar tekliğe hızlıca dönüş.

(Aman efendim yanlış anlama olmasın, bilimsel bir deneme değil.)

 
Toplam blog
: 129
: 98
Kayıt tarihi
: 09.09.08
 
 

Trabzon 1958 doğumluyum. Ankarada ikamet ediyorum. Bir kamu kurumunda memur olarak çalışıyorum. Y..