Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '13

     
    Kategori
    İnternet
     

    Zamana, mekana, insanlara bağlı kalmadan kazanç yolları

    İnternet bir çoğumuzun hayatında vazgeçilmezler arasına girdi bile... Zamanımızı ne kadarda çok dolduruyor internet... Evde, işte,okulda, yolda aklımıza gelecek heryerde bir çoğumuzun internet hayatının odak noktasını oluşturuyor. Bilgi almak için de, hayatı kolaylaştırmak için de, dostlarla görüşmek için de, vakit geçirmek için de her zaman internet elimizin altında. 

    Bu kadar hayatin odagina yerlesmis bir arac baska ne amaclarla kullanilabilir?

    Bende bu tarz sorularla meskulken onume cikan bazi yazilar dikkatimi cekti ve uzun sure meskul etti beni. Gordugum bilgiler internetin nasil bir kazanc haline gelebilecegini anlatiyordu. Okudukca bunlari ben neden yapamiyim dedim ve sivadim kollari...Oyle ya insanlara bagli kalmadan kazanclardan bahsediyordu bu sistemler. Denedim bir kac yontemi ve gercekten kazanc saglandigini gordum bu sistemlerle. 

    Burda bahsetmek istedigimde bu sistmlerin belkide en kazanclisi olan Satis ortakligi sistemi. Bu sistem zamana, mekana, insanlara bagli kalmadan kazanmak anlamina geliyor. Sistem tam olarak olusturuldugunda insanlarin gecim kaynagi bile olabilecek bir sistem. Saban 8 aksam 5 derdi olmadan, insanlara bagimli kalmadan kazanmak herkezin isteyecegi bir sitil olur sairim.

    Satis ortakligi kisaca bir baskasiin urununu tanitip bu tanitim sonucunda yapilan satistan para kazanmak anlamindadir. Basta bende bunu nasil yaparim ? Baskasinin urununu nasil taniticam? gibi sorular benide meskul etti. Ancak GooMass ile tanistiktan sonra butun sorularima cevap buldum.GooMass satis ortakligi sistemini oldukca iyi anlatan profosyonelinde acemininde ogrenecegi gibi anlatan essiz bir egitim kiti. Her sorumun cevabini buldugum, takildigimda cok hizli cevap aldigim satis ortakligini cok iyi anlatan egitim kiti.   

    Ben basardim, yapilabilecegini gordum. Sizde once yapabileceginize inanin, sonra hemen baslayin  :)) 

     
    Toplam blog
    : 1
    : 140
    Kayıt tarihi
    : 18.03.13
     
     

    Ben iktisat bölümü mezunuyum. Şu an bir şirkette muhasebe departmanında çalışıyorum. İnternet, bi..