Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '08

 
Kategori
Fizik
 

Zamanda yolculuk ve UFO'lar

Günümüzde bir zaman makinasının icat edildiğini farzedelim. Ben bu makineyle geçmişe gitmeyecek miyim? kim gitmez ki. Peki, geçmişe gittiğimde o dönemin zamanında ben gelecekten gelmiş biri olarak görülmeyecek miyim? evet görüleceğim.

Söz gelimi geçmişe giden kişi sadece ben isem ne ala, farkedilmeden orada bulunabilirim. Peki ben bu makinayı keşfettiysem en az 10 yılda bu makina çoğaltılmaz mı? ki bu onlarca kişinin zamanda yolculuk etmesine sebep olmaz mı?

Yani insanlar zamanda yolculuk yapabildiyse gelecekten günümüze gelenleri farkeden olurdu mutlaka. Tabi eğer şu an bize abzürd gelmeyen görünüme sahip araçlarla...

Ama ya şu ana kadar hiç bir insanoğlunun düşünmediği bir şekilde geliyorsa?

Fantastik kaçabilir kabul ediyorum ama şöyle bir varsayımda bulunabilirim. İnsanların gördüklerini iddia ettikleri, yani farkettikleri birşey var, UFOlar. Belki de aslında UFOlar birer zaman makinesidir, ama biz onları tanımlayamadığımız için UFO diye uzay aracı diyoruzdur. Gelmeye çalıştığım nokta şu, UFOları görüyoruz da neden hiç onları kullananları görmüyoruz, belki onlar da insandır, gelecekten gelen... bize benzedikleri için (ki doğal olarak) onlar aramızda geziniyorlardır.

 
Toplam blog
: 10
: 938
Kayıt tarihi
: 16.03.08
 
 

ODTÜ' nün adı lazım olmayan bir bölümünde 3. sınıf öğrencisi olarak okuyorum. Anime izlemeyi, mang..