Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '13

 
Kategori
Şiir
 

Zamanı çoktan geldi,seni bırakıyorum şimdi...

Zamanı çoktan geldi,seni bırakıyorum şimdi...
 

Merak etme kalıcı değilim hayatında
Yediğimde dost kazıklarıyla sandalı mı çekebilirim her an
Sana gelince sevgili türlü entrikalarından da bıktım
Zamanı çoktan geldi seni bırakıyorum şimdi

Ardıma bakmıyorum bile merak etme
Biten düşlerime ağlayamam şimdi
Hatırlarsın ömrümden ne günler gitti
Bitmez dediğim yollarımda böylelikle bitti

Ruhumu emanet ettikçe sevgilere
Gözyaşı olarak geri döndü yüreğime
Yüzüme gülen dost görünenleri saymıyorum bile
Bitmez sandığım sabrım da böylelikle bitti işte...

Şiir-Edibe Toğaç...

 
Toplam blog
: 153
: 534
Kayıt tarihi
: 14.02.12
 
 

28.05.1988 Adana doğumluyum ve Adana'da yaşamaktayım! Yazar&Şair '' Başka türlü seviyorum ben seni'..