Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '21

 
Kategori
Deneme
 

Zamanı Dövüyorum

Kendimi rahat bırakırsam, içime dönüp düşüncelerimde boğulursam, aklımı kaçırırım.

Elimi uzatıp erişebilmek için huzura sanki çok uzaktayım. Durup biraz dinlenmek boş boş kimliği belirsiz bakınmak etrafa: Ama hayır!

Artık yalnızlığın ne demek olduğunu biliyorum.

Odamda yalnızım, iki dünya arasında.

Kendimden kaçmaya niyetim yok. Bugünler de şu yalnızlığı iyiden iyiye sindirmeye çalışıyorum.

Dışarıdaki hayatımı gereksiz insanların gevezelikleri ve kayıtsılıklarıyla kuşatamam.

Az sayıdaki dostlarımla da henüz bir araya gelemedik.

İçimdeki,  hevesli olduğum şeylere karşı beliren yapmak arzusunu, mevcut zorluklardan dolayı kaybetmek istemiyorum.

Ne geçmiş ne gelecek hiç bir şeyin kalıcı olmadığını fısıldayan acı gerçeğin sesini duymaktan kendimi alıkoyamasam da, kafatasımın içinde mantık yürütebilen o gri organ parçası her  zaman bir çıkış bir yol olabileceğini bana söylüyor. 

O yüzden bekliyorum.

İyi görünmenin, ben biliyordum demenin, yapabildiğini göstermenin kime ne faydası var. 

İşte buradayım makul bir ölçüde.

Geçmişin hatıraları, gelecek hayalleriyle.

Kendim ve içimde olmadığını bildiğim şeyler arasında hırpalanıp durmaktan yoruldum.

Bizler kendimizin, bu kocaman okyanusta varlığının farkına varma meziyetinin bahşedilmiş olduğu alelade birer su damlalarıyız.

Milyonlarcası gibi eğrilip büküldük.

İnsanın direnci çok büyüktür, çevresini kaplayan tüm çirkinliklerle bütünleşip, bunu o çaresiz perişanlığıyla kaplayıp, akıldan kolay kolay çıkmayacak bir sanata çevirebilir.

İçine gir düşüncelerinin, acısını çek.

Evet dertler var, ama sen kendi benliğinle  dertlerden yeniden doğacaksın. 

 
Toplam blog
: 30
: 145
Kayıt tarihi
: 28.08.18
 
 

Bankacılık ve sigortacılık eğitimimi tamamladıktan sonra işletme üzerine lisans yaptım. Bankacılık ..