Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Zamanı durdurmak mümkün olsa

Zamanı durdurmak mümkün olsa
 

Geçen gün bir arkadaşım zamanı durdurmak mümkün olsaydı, hangi yaşı tercih ederdin? diye sordu. Zor bir soruydu ve kolay cevap veremedim. Henüz 45 yaşını doldurmuş biri olarak, acaba hangi yaşı tercih etseydim. Yirmili yaşlar okul ve askerlik yılları idi ve gelecek belirsizdi. Bu tür ortamda yaşamak zordu. Otuzlu yıllar evliliğe atıldığım ve sonrasında baba olduğum yıllardı. Güzel yıllardı, ama yine de birşeyler eksik gibiydi. Gelecek günlerdeki beklentiler beni tavlıyordu. Ama ilerleyen yıllar beni yaşlandırıyor, dolayısıyla sağlık sorunlarını beraberinde getiriyordu. Ama en değerli varlıklarım çocuklarımla arkadaş gibi konuşup, dolaşacağım günlerin özlemi de dikkat çekici idi. Örneğin bugün öğrendiğim bilgilere on yıl önce sahip değildim.

Sonunda şu basit fikre vardım, bulunduğum yaşta zamanın donması. Yine de zor bir karar.

Sevgili okurlar, bu dünyada 45 yılımı doldururken, blog dünyasında da 3 yılımı bitiriyorum. Geçen süre zarfında bu sayfalarda yazmaktan büyük keyif aldım. Kim ne derse desin, bu sayfalarda yazmak ciddi ve bir o kadar da zor birşey. Çünkü konuyu bulma ve dile getirme kolay değil. Yazmak için okumak şart, bu da biz blog yazarlarını okumaya itiyor. Eee bu işten keyif almamak da mümkün değil. İster istemez kendimizi geliştiriyoruz.

Umarım, Milliyet Blog dünyası daha uzun yıllar yaşar da, bizler bu güzel ortamda keyif almaya devam ederiz.

 
Toplam blog
: 487
: 1730
Kayıt tarihi
: 01.04.07
 
 

1965 İstanbul doğumluyum. İTÜ Elektrik mühendisliğinden mezun oldum. Özel sektörde Kalite Bölümünde..