Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '14

 
Kategori
Deneme
 

Zamanı geldiğinde

Zamanı geldiğinde
 

Aşk kavuşmak mı? Evet. Aşk kor ateşte yürümek mi?  Evet. Aşk kendini bilmek mi? Evet.

Gönülsüz müsün? Evet. Aşkı bilmezsen olursun gönülsüz, âmâ az gayret edersen anlarsın, aşksız olunmayacağını. Sensiz aşk olur mu? Sevgili sensiz olur mu? Aşk sizsiz olur mu? Hayır, olmaz.Konuşamıyorum sensiz dediğin anlarda, kelimeler düğümleniyor boğazımda, kelimeler kayboluyor nefes alamıyorum sensiz ve aşksız sadece yazıyorum seni yüreğime dediğin zamanlarda, dilim lal olmuş ben sensiz, aşk bensiz ben aşksız ve sensiz aşk bizsiz diyeceksin zamanı geldiğinde.

Gönlümün ucundaki ince sızı

Hayatımın yönü divan sazımım dili

Aşkı yaratan Rahman

Aşk ve sen Canımsın canıma can katan

Dünyamsın dünyama dünya olan

Gülümsün gönlüme neşe saçan

Sonsuzlukta yol arkadaşım olansın

Ömür boyu sürecek aşk gülümsün

Hasret dolu yollar bitecek

Gül bahçesinde buluşacağız

Aşk ile senli çiçekler açacak

Aşk hiç bitmeyecek

Aşk bitmeyendir

Ahirete göç ederek sürendir diyeceksin.

Mehmet Aluç

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..