Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '09

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Zamanınızı katlayacak bir fırsata ne dersiniz?

Zamanınızı katlayacak bir fırsata ne dersiniz?
 

kazanç


Sevgili dostlarım ve arkadaşlarım,

Ben belki biliyor belki bilmiyorsunuz emekli bir arkadaşınızım, emekli olduktan sonra da bir müddet çalıştım şimdi evdeyim ve internet sitemde dostum Sakin'in tavsiyesi ile haftalık yazılar yazmaya başladım..Takip edenleriniz vardır arada mutlaka...

Bir hafta önce çok samimi bir arkadaşımın tavsiyesi ile gelir getirecek, kariyer yaptıracak bir işle tanıştım. Ben kolay kolay aklımın yatmadığına inanan , boş hayaller peşinde koşan biri değilim. Önce bir hafta nette seminerleri dinledim. C.tesi günü şirketin genel müdürlüğünde sunumları ve konferansları izledim. 22.şubat.2009 da Acıbadem İstek Vakfı'nda kar paylaşımı toplantısı vardı, ödül almayan kimse yoktu.

Etrafımdaki asık suratlı ve mutsuz insanlardan bıkmıştım buna ben de dahil olmak üzere... Ama bu iki günü muhteşem geçirdim, gülmeyen kimse yoktu herkes mutluydu. 30 yıl çalıştım, hiç mi mutlu olduğum anlar olmadı elbette oldu. Ama burada herkes kendi işinin patronu ve her ay artan bir maaş alıyor. Bunu hangimiz alabildik, iyi dönemlerde en iyi ihtimalle 6 ayda bir zam aldık, belki de yılda bir.... Şimdi ekonomik kriz nedeniyle belki de zam almayalım da işimizden olmayalım endişesi taşımıyor muyuz?

Yeni şirketimin adı Dione.... Adına bakmayın sermayesi Türk olan 19 yıllık köklü bir firma.. (Dione adı yunan mitolojisindeki afroditin annesinin adından esinlenerek alınmış).

DİONE A.Ş bir KOZMATİKA HOLDİNG kuruluşudur. Dione işi akıllı çalışmayı seven ve ne istediğini bilen, hedefi olan ve kalıcı gelirler sağlamak isteyen, vizyonu olan insanların zaman planlaması yaparak kendi işlerini ve ticaretlerini hiç risk almadan kurabilecekleri ticari bir organizasyondur.
Dione fırsatını görebilmeniz için ilk aşamada internet üzerinden 1 SAATLİK CANLI ONLİNE FIRSAT SUNUMU nu izlemeniz gerekmektedir.

ONLİNE SUNUMA GİRMEK İÇİN
http://dionekozmetika.ivocalize.net/?p=0

Linkini tıklayarak(KOPYALA YAPIŞTIR) açılan sayfadaki Name kısmına adınızı, soyadınızı yazın ve yanına Gül Dokur şeklinde benim adımı ve soyadımı yazın . Şifre kısmına papatya123 şifresini yazın. Giriş düğmesini tıklayın.

(Önemli Not: Toplantı saatinden 30 dakika önce girebilirsiniz)
Konferans odasına girdiğinizde "Welcome (Adınız)" şeklinde karşılama mesajını görürsünüz. HERŞEY HAZIR.
SOL ALTTA ki hoparlör düğmesi sesi ayarlamanız içindir.

LÜTFEN İŞ HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİNİZİ SUNUMU İZLEDİKTEN SONRA BELİRTİNİZ.
ONLİNE FIRSAT SUNUMLARI

HER PAZARTESİ , SALI , ÇARŞAMBA , PERŞEMBE VE CUMA SAAT 14.00 DE ve HER PAZARTESİ , ÇARŞAMBA , CUMA, CUMARTESİ VE PAZAR 21 :00 DE YAPILMAKTADIR.
EN YAKIN SEMİNER 4 MART ÇARŞAMBA 14 00 VEYA 21 00 VE 5 MART PERŞEMBE SAAT 14 00 DE DİR.

Toplantı neticesinde DİONE fırsatı ilginizi çektiği takdirde detaylar hakkında sizinle görüşme yapılacaktır.
Detay bilgi almak ve işi yapmak istediğiniz takdirde aşağıdaki iletişim bilgilerinden tarafıma ulaşabilirsiniz

Ben başarı, kazanç, kariyer peşinde koşan veya koşmak isteyen siz dostlarımın bu sistemden yararlanmasını arzu ediyorum, önce izleyin , araştırın, dinleyin...
Sonra benimle irtibata geçin..

Id numaram ise;M0900025885
Mail adresim; info@birtutamsevgi.com

Sizlere bol kazançlı, huzurlu, mutlu bir yaşam diliyorum.

www.birtutamsevgi.com

Birtutamsevgiyi paylaşmak üzere.....

Gül Dokur

 
Toplam blog
: 36
: 203
Kayıt tarihi
: 07.04.08
 
 

İzmit, 1955 doğumluyum. Emekli satış müdürüyüm. Lise yıllarından beri şiir, hikaye, güfte denemel..