Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Zamanla...

Zamanla...
 

Geçen gün ne zamandır kullanmadığım bir çantanın içinde bulduğum kağıt parçasına karaladığım bir duygu yağmuru bu... Zaman herşeyin ilacıdır derler doğru gerçektende. Şimdi bakıyorum da hayatla hesaplaşmalar hiçbir zaman bitmiyor sadece yön değiştiriyor. Önemli olan o yöne doğru harekete başladığınızda herşeyin geçmişte kaldığını özümsemek....

Değer nedir bilir misiniz?
Kimlere değer verilir?
Değersiz hissettiniz mi hiç kendinizi?
Var mısınız yok musunuz o mekanda
O boşlukta yaşadınız mı hiç?
Sanki görünmezlik iksiri içmişsiniz
Sanki hiç varolmamışsınız gibi

Ben hissettim
Çığlıklar attım sesimi duyurmak için
Rengarenk giyindim görünmek için
Duvarlara vurdum kendimi
Açılan yaralardan akan kanları savurmak için

Faydası olmadı hiçbirşeyin
O an anladım herşeyin bittiğini
Ve kapandım içime
Kendi hesaplaşmamdı bu başka birşey değil
Kendimle mutlu olmalıydım başkalarıyla değil
Hayat benim etrafımda dönüyor gerisi gerçek değil.
04.01.2007

Resim:http://photo.net/photodb/photo-of-the-week/

 
Toplam blog
: 28
: 843
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

İçimden gelenleri yazmak ve paylaşmak adına ... Uzman doktor olarak çalışmaktayım. Yazmayı çok s..