Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '15

     
    Kategori
    Deneme
     

    Zamansız sorular

    Zaman bu nereye gider? nereden gelir?
    Düşündüğüm gelmesini istediğimden mi, geçtiğini bildiğimden midir? 
    Gelse otur karşıma şöyle bir sana bakayım der, 
    Dikerim gözlerimi üzerine düşünürüm,
    kelimelerim cümlelere dönüşür soru olur, birer birer ağzımdan çıkar...
     
    Ve sorular sormaya başlar..
    Neden bu kadar acele ettin? 
    Senin beklediğin ben değil miydim?
    Ve bir soru sorarım. 
    Sonra bir soru 
    Derken bir soru daha...
     
    Sahi sence hayatım nasıl geçti? 
    Seçimlerim mi daha çok canını yaktı yoksa seçemeyişlerim mi? 
    Hiç bana güldün mü? Ya da benim için üzüldün mü bir şeyi gerçekten çok istemeyişime?
    Hayırlarım bu kadar netken, evetlerim neden bu kadar flu kaldı?
    Nerede yanlış yaptın değilde nerede doğru yaptın dedin mi ? 
    Hiç kabuğumu kırdım mı ? 
    Ve hiç göze aldım mı? 
    Gururum hakkında ne düşünüyorsun,Gereksiz miydi?  Aşırı mı? Yersiz?
    Ya da sensiz yani zamansız mı???
     
     
    Toplam blog
    : 1
    : 68
    Kayıt tarihi
    : 15.10.08
     
     

    Özel bir şirkette Finans alanında çalışıyorum.  Arada yazdığım şeyler olurdu, kenara bırakır unut..