Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '12

 
Kategori
Mizah
 

Zammı yedikçe gülüp göbek atan vatandaş !...

Zammı yedikçe gülüp göbek atan vatandaş !...
 

Zam ne çi...Erzurum yayla :))


Oh ne güzel lüküs hayat !..

Elektriğe yüzde yirmi zam...

Vatan sağolsun...

Geceyarısı, doğal gaza yüzde yirmi zam...

Oh ne güzel..

Vatan sağolsun...

Meclis lokantasında çorba 1 tl olmuş...

Daha önce 50 kuruşmuş...

Kurufasulya yemeği 1 tl olmuş...

Vaaah vaaah !..

Bu bir zulüm...

Vekile bu mübah mı ?..

Ekmeğe zam...

Peynire zam...

Petrole her dakika ZAM !..

Oh ne âla, Mualla !..

Yüzde elli elli...

Zamlar hüzzamlar..

Hicaz makamında sazlar...

Çalsın koyunlar...

Oynasın kazlar...

Bu zam ne kadar az...

Deftere yenileri yaz...

4+4+4  az...

4+4+4+4+4+4 olmalıydı...

İlköğretimde indirim yapıldı...

Bak eğitimde zam yok !..

Sekiz yıl oldu 4 yıl... Daha ne istersiniiiz ?..

İilöğretim bahçesinde kız çocukları...

Yarısı örtülü, yarısı açık...

Kimi dindar.. kimi ah-ü zar...

Vatandaş don'muş...

Kime ne ki...

Donmasaydı ...

Donmasaydı bana ne  ?..

İstanbul ne çi ?..

Erzurum yayla...

İran'a efelenirim...

Conilerimi severim...

Ahmedineçat kızarsa..

Sine-i millete dönerim...

Alırım fasulyanın gazını...

Tokatlarım cancağızımı...

Elektriğine, doğalgazına,

Petrolüne bindiririm..

''Esed'i döverim ''der...

Çıkar gelirim...

Halkım beni sever...

Öfkemi dindiririm burada...

Halkıma zamlarım da zamlarım...

Amcama söylerim...

Ahmet kızdı bez getir...

Arkasından zam gelir...

4+4+4 :Dönde başını ört...

Cumhuriyetin bekçileriyiz...

Nöbetteyiz...nöbette...

6 milyon işsiz nöbette...

Silivriye bir ..iki...

Kalkıyooor !..

Koş vatandaş kooş !..

Batan geminin malları buuu !..

Heh hee...

Mecliste kuruya, hoşafa zam olur mu ?..

Bak ben evde bir tabak kuru'yu yerken 20 tl'ye...

Vekilim yesin 1 tl'ye...

Ne güzel göbek de atıyorum...

Cık cııık ... Benim vekilime zam yapma...

Zammı bana daha çok yap... Ben severim zamlayanı...

Hem de tam gece yarısı yap !..

Biz hiç uyumadık ki !..

Gündüz de yap !..

Yakında belediye seçimi var... Daha erkene alın ne olur...

Bu zamlarla başım hoş iken...

Cep delik,cepken delik iken...

Yarın zam yok mu ?..

Haydaaa !... Alettin Maydaaaaa !..

Alışmış tutturmuştan beterdir...

Tut şunun ucunu boyayayım abi...

Şiir yazmak var iken tatlı tatlı...

Ne çomak sokarsın uyarırsın çobanı !..

Ben ninemin beşiğini tıngır mıngır..

Sallar iken...

Koyunlar kaval çalar,develer berber iken...

Ben anamın beşiğini tıngır mıngır sallarken...

Vatandaş düştü eşikten...

Zamlar döküldü beşikten...

Düşsün... Vatan sağolsun...

Milletimiz var olsun !..

Zamlar afiyyet şeker olsuuuun !..

Heh heee..

* * * * * * *

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..