Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '21

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Zararım Kendime

Zararım kendime diye bir şey yok çünkü o zarar dönüp dolaşıyor bize geliyor.

Toplum olarak yaşadığın zaman bir kişinin yaptığı kendinde kalmıyor.

Hasta oluyor hastanenin mesaisini harcıyor, ölüyor üzülüyoruz, parasız kalıyor bizden borç istiyor, fakir oluyor ona bakmak zorunda kalıyoruz vs.

Zararın kimeymiş?

Bizim iyi olmamız için senin de iyi olman gerekiyor, kusura bakma kötü olmana izin veremem; aç kalamazsın, susuz kalamazsın, kendine zarar veremezsin… Bizi ilgilendirmese de sorumluluğumuz altındasın!

Saçma sapan bir anlayış var “Bize ne, yaparsa yapsın”

Sonra onun yüzünden hastanede kuyruk bekliyorsun ama!

Bana ne olursa olsun, mesele bu değil, ucu bize de dokunuyor, kışta kıyamette adamı gömmeye gidiyorum!

Hakkaten hayat konusunda düşünceleriniz hiç gelişmemiş. Umurumda değil ona ne olduğu ben kendimi(bizi) düşünüyorum; çektiğimiz çilelerin çoğu zararı kendime diyenlerin yüzünden.

İçiyor s…r sokakta devriliyor tutup kaldırmak zorundasın mesela.

Hiç lamı cimi yok zararım kendime diyenlerin zararı bize; bacağını kırmış, metroda uzatıyor iki büklüm oturuyorum, ne mecburiyetim var, keşke temelli kırılsaydı!

Ne fark ediyor ki sen bacağını kırmışsın ben topalım!

Kerim Korkut bu toplumdan bin yıl ileride yemin ediyorum! Bu konuda bir tek laf edeni duymadım! Bize ne bize ne, kırık sazım tezene!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..