Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '12

 
Kategori
Deneme
 

Zarif kızla yemek yedim

Zarif kızla yemek yedim
 

Ve zarif kızla bir yemek yedim

Hayata dair

Bana adının zarif değil de Zarife olduğunu söyledi

Ve bacakları sutundan daha mermer; pürüzsüz

meğersem Mersinliymiş

Kızkalesinden kaçmış

Bana şarkı mırıldandı

"Üzülmek için çok geç"

Ne kadar tanıdık bir şarkı

Şarabını döktü

Kıpkırmızı kan gibi

Göğüs arasına aktı

Kalbim hız ve hız çarparken

Durdu

Bana dedi ki

Sen var ya sen hem de çok çapkınsın

Oysa karşısında göğüslerine bakan

Benim gençliğimdi

Şimdi ise gözlerinin derinine bakıyorum oysa

Ve bomboş, bu gibi

Ve ded ki

Beni beğenmedim mi

Ne önemi var benim düşüncelerimin

Çünkü sen zekisin dedi bana

Sen ne dersen seni dinlerler

Boş vver dedim ona dansa kalkalım mı

Pinhani yorumluyor

Ama ben çok, çoook,çoook

Aşığım ,aşığım sana

Akın Endes gitarıyla sevişirken

Benim göğsüm sıkışıyor

Öyle bir burukluk hissi ki bu

Hiç bir ilaç tedavi edemiyor

Ah diyorum müzik

Ruhun gıdasıdır

Kız diyor ki kırmızı et proteindir

Vah,vah, bin kere waaah

Nasıl geçer de zaman

Ve Ali Kaptan bile pişmanlıktan ölür

Oysa benim hiç bir hatam yok yaptığım

Sadece kadınlara vermedim o kadar

Tepkileri sonsuz hışım oldu

Ve bana aşık olan onca kadına rağmen

Beni ben gibi seveni çıkmadı

Taahütlü mektup gibi

Alınmayanı şeklinde kendime iade oluyorum

Yani taahüdü veren çıkmadı

Kızın sohbeti de beni sarmadı

Proteini ksa çevirelim mi

Sana mı, bana mı

İkimize olsa diyorum

Şakacısın ve bu seni daha seksi yapıyor

Ya göbeğim

O balkoncuk mu

Bu arada tarifem 600 dolar

Yuhunuz

Bedava mı sandın

Para verip alacaaan

Yok diyorum keyfim kaçtı

Ve sinirlerim bozuldu

Bu hikayenin de sonu gelmiyor

Arabama yürürken Mudanya sahilinde

Bana doğru sarkan eskiden kalmış

Antik evelere bakıp

Ağaç olduklarını hayal ediyorum

Mis gibi deniz kokuyor

Eve dönerken sonsuz bir trafik çekeceğim

Ama olsun

Hayat da bir trafik zaten

Evet tüm kuzuların sessizliğine rağmen ben

Bu sabah

Güne doğru yaşamaya başlıyorum

Hem de yepyeni günle

Yepyeni benle

 

Kalın Sağlıcakla

ANIL...

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..