Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '15

 
Kategori
Blog
 

ZATÜRRE

ZATÜRRE
 

Hastahanede yatan Değerli arkadaşım Sayın Erdal Ceyhan beyefendiye hediyemdir


ZATÜRRE

Milliyet Blog Yazarlarından kıymetli arkadaşımız, meslektaşım Sayın Erdal Ceyhan’ın yazı ve yorumlarından uzun zamandır mahrum kalmıştım. Kendisinin tatilde olacağını sanarak telefonu bende olduğu halde aramadım, aradan bir zaman geçtikten sonra ararım, şimdi rahatsız etmeyeyim diye düşündüm. Hatta blog Yazarlarından kardeşim Refik Başdere bana telefonla, Erdal bey hakkında sorular sordu konuştuk.

Dün telefon çaldı yine değerli yazarlarımızdan Sayın Şahin beyefendi aradı, Erdal Beyefendinin zatürre olduğunu hasta hanede yattığını söyledi. Çok üzüldüm hemen telefona sarıldım ve aradım, sesi halsiz ve yorgundu, iyi olduğunu belirtti ve çok mutlu olduğunu teşekkürlerini iletti. Hastahanede yatınca insan aranmak istiyor, ister telefonla ister bizzat ziyaret ederek aranmak mutlu ediyor hastayı. Kendisi Bandırma Hastahanesinde yatıyor, şayet telefonla görüşmek isteyen arkadaşlarım olursa telefon No sunu benden veya Sayın Şahin Özşahin beyefendiden alabilirler. Bizler Milliyet Blog yazarları arkdaşa ve dostuz, iyi veya köü günlerimizde birbirlerimizi arayıp sormamız gerekir diye düşünüyorum.

Bilindiği üzere zatürre bakterilerin yol açtığı, ateş ve öksürükle kendisini belli eden bir hastalıktır. Erdal beyefendiyi bu sabah yine aradım ateşi akşam biraz yükselmiş, iyi bir tedaviyle atlatacağına eminim. Küçük Kardeşim de yaz ayında zatürre olmuştu, önce üşüttüm diye aldırmadı ama ateş 39 dereceye yükselince hasta haneye gittik, zatürre teşhisiyle hasta haneye yattı tedavi oldu ve çok şükür iyileşti. Önemli olan iyi bir tedavi ve bakım.

Değerli arkadaşımıza acil şifalar diliyorum, inşallah en kısa zamanda iyileşip o güzel yazılarını bizlere sunacaktır. Sevgili yazar arkadaşlarımın da kendisinden desteklerini esirgemeyeceklerine eminim.

Selam, sevgi ve saygılar, sağlık ve mutluluklar.

NAHİDE ÇELEBİ

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..