Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Zayıf insan

Zayıf insan
 

Nelerin savaşını veriyor insanlar?

Hep ben, hep ben..

Hep bana, hep bana..

Yaşam savaşı olmalıdır insanda... Başarmak için savaşmalıdır, idealleri için savaş vermelidir yaşamı boyunca.

Ama; yıkarak, kırarak değil, emek verilerek kazanmalı kazanımlarını. Hemde çok.. Çok kazanmalı ki, keşvedememiş yeni yerleri görebilmeli... Kazanım hedefi sadece daha iyi, daha güzel yaşamak adına olmalı insanın.

Adil kazanmak ilkesi hep yüreklerde olmalı.

Anlam veremediğim, zayıf insanlardan sömürülen kazanımlardır.
Bu durum, yontma taş devrinde de aynıydı, bugün de aynıdır.

Dünya'nın en güzel varlığı insan'ın davranışları böyle olmamalıdır.
Acaba bu davranışların altında sevgisiz büyümelerin etkisi var mıdır diye düşünmüyor değilim.

Sevilen, seven insan'ın beyin hücreleri hep güzelliklerle bezenir. Güzel bakmasını bilir etrafına.

Doğru insan olmayı ideolojilerde aranmamalıdır.
Yüreklerdedir, insanın içindeki dünyasındadır adalet.

'Biz' diye bakamadığımız sürece etrafa, hep bana'lar sürecek...

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..