Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '20

 
Kategori
Estetik / Güzellik
 

Zayıfla Şişman Arası

Gençken zayıf ile normal arası, yaşlıyken normal ile (hafif)kilolu arası.

İdeali: Gençlikte normal, yaşlılıkta hafif kilolu.

Bu arada bu konu bakımından yaşlılık başlangıcı 60.

İstisnası var; öyle bir vücut yapınız var ki biraz kilolu olsanız daha güzel olacaksınız, ya da biraz zayıf olsanız.

Bu istisna dışında ölçülü olmayı istiyorsanız yukarıdaki ölçü.

Bu ölçüler sağlığa da uygundur.

Elbise yakışır.

Yaşlıyken fit vücut gerekmez.

Normal doğmayız; özellikle uğraşmazsak normal de olmayız.

Güzelliğiniz sağlıkçıların umurunda değil, sağlıklı olun ama bir deri bir kemik olun isterler.

Gençlikte normal(yani fit vücut) mümkün, yaşlılıkta vücudu zorlamayın. Artist gibi olmak için spor yapan birini hatırlıyorum. Oldu da hatta film teklifi bile aldı ama birkaç ay sonra öldü.

Gençlikte belli olmuyor hatta yiğit görünüyor ama gürbüz delikanlı hikâye.

Yani ben de hep gürbüzüm bu yüzden erkeksi görünüşüme rağmen erkekliği yakalayamadım, fazlalıklarımdan hep utandım. Ama şimdi iyi oldu kenarda köşede biraz etim var. Eh artık 60’lı yaşlardayım erkek gibi görünmem de gerekmiyor. Sağlıkçıların önerdiği kemik adam travması yaşamayacağım. Benimle aynı yaşta, elindeki tüm kemikleri tek tek saydım! Benim ise 20 yaşındaki elimin aynısı.

Aşkın, güzelliğin ve dahi hayatın hammaddesi ettir!

Yaşlılıkta normal, hele de zayıf olmayacaksınız; erime, yıpranma ve aşınmalar için kenarda köşede biraz etiniz olacak.

 

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..