Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '07

 
Kategori
Mizah
 

Zayıflamak için ne yapmalısınız?

Zayıflamak için ne yapmalısınız?
 

İşte size uzmanından yüzde yüz garantili zayıflama formülü. Şimdi diyeceksiniz ki uzman olduğunu nerden bilelim ve sana neden güvenelim? Bir kere bana güvenmeniz ya da güvenmemeniz benim için çok önemli değil. Bugüne kadar zayıflama için ortaya atılan binlerce, ne binlercesi milyonlarca formülden birini daha ya deneyeceksiniz ya da denemeyeceksiniz. Sizin bileceğiniz iş.

Neden uzmanım diyorum; çünkü bu formül üzerimde denendi ve deneniyor. Denek benim. Belki sayı az, sadece bir kişi. Bilimsel olarak yeterli değil ama bu formülü deneyenler bana teşekkür ediyorlar. Yani şimdi şişman bir arkadaş çıkıp size sizi zayıflatacağım dese kaçınız inanır? Bir aralar popüler bir diyetisyen bayan reklamlara çıkıyordu. Zayıflamayla ilgili. Birazcık etine dolgundu. Yok şişman denemez, balık etiydi. Millet demediğini bırakmadı kızcağıza.

Bir başka örnek; saçları hafiften dökülmüş bir zat saçınızı sırma yapacağım dese koşa koşa gider misiniz ona, saçlarınız olmasa? Bu yüzden kendimi zayıflama konusunda inandırıcı buluyorum açıkcası.

Neyse konuyu çok fazla dallandırmak istemiyorum. Merakla formülü beklediğinizini hissediyorum.

Şimdi öncelikle bir insan neden kilo alır, buna bir cevap bulmamız gerekiyor.

Bir insanın vücuduna giren çıkandan fazla ise kilo alır. Nedeni ne olursa olsun gireni yakamıyordur veya çıkartamıyordur ve kişi kilo alır. Bu süreç uzadıkça da şişmanlar. Bazıları der ya su içsem yarıyor diye, yalan yok böyle bir şey. Şimdi işte klasik diyetisyenlerin karbonhidratta şu kadar, proteinde şu kadar, yağlarda şu kadar kalori vardır demeyeceğim. Onlar gibi, onu yersen 90 adım at, bunu yer yersen sırt üstü yat da demeyeceğim. Yok sabah kibrit kutusu yulaf ekmeği, yok akşam soyafilizi salatası . Bırakın bunları. Yapacağınız şey şudur.

Vücuda gireni azaltacaksınız yani ne yapacaksınız, yemeyeceksiniz.

Eee formül bu mu dediğinizi duyar gibiyim, evet formül budur. Yemeyeceksiniz güzel dostum yemeyeceksiniz... Nasıl mı yemeyeceksin, orası da size kalmış. Vücut benim olsa onu da söylerim ama senin iradeni ben kontrol edemem ki. Sadece yolu gösterebilirim artık gerisi sana kalmıştır. Başarılar diliyorum ...

 
Toplam blog
: 13
: 496
Kayıt tarihi
: 02.07.07
 
 

1971 ankara doğumluyum. Herhangi bir eğitim hastanesinde doktor olarak çalışıyorum. Müzik aleti çala..