Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '08

 
Kategori
Estetik / Güzellik
 

Zayıflamanın püf noktaları

Zayıflamanın püf noktaları
 

Aysen Arıcan'la Diyetwww.beslenmevediyet.org da yayınlanıyor.


Merhabalar,
Zayıflama ile ilgili önerilerimi www.aysenarican.com.tr de yayınlıyorum.
Tepkiler çok güzel, şu ana kadar eline bir liste alıp uygulayan ve bunun sonuçlarını uzun vadede alamayan insanlar belki de ilk kez doğru yeme alışkanlığının nasıkazanılacağını öğrenmeye başladılar. Bana gelen mesajlar hep bu yöndeydi.

Sizin de etrafınızda kilo vermek isteyen, ama diyetisyene gitmeyen, gitmek istemeyen kişiler varsa köşemi önerebilirsiniz.

Ancak unutulmaması gereken bir nokta var, diyet bireye özel hazırlanır, ben çok genel analamda alışkanlık değişikliği üzerinde duruyorum.

Bugünün menüsünü sizlerle paylaşıyorum. Miktarları özellikle belirtmedim, çünkü herkesin metabolizması farklı. KatKı, görüş ve yorumunuzu bekliyorum.

Sevgiler

Uzman Diyetisyen Aysen Arıcan Öz

 
Cumhuriyet Mah. Ergene sok. Melek Apt. No:1 Kat 1
KUŞADASI-AYDIN

Sabah : Şekersiz açık, limonlu çay

Lor peyniri ile yapılmış yağsız gözleme

Domates-Biber-Salatalık

Taze meyve

Ara : Leblebi- Kuru üzüm

Öğle : Sebzeli ince hamurdan pizza

Roka salata

Otlu ayran

Ara : Taze meyve

Yoğurt

Akşam : Izgara Levrek (Sarımsak ve maydanoz ile doldurmuş)

Mısırlı göbek salata

Tam tahıl ekmeği

1 kadeh şarap

 
Toplam blog
: 97
: 2936
Kayıt tarihi
: 22.08.07
 
 

1999 yılında Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Beslenme ve Diyetetik Bölümü’nden ..