Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '14

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Zayıflamaya Niyetin Var mı ?

Zayıflamaya Niyetin Var mı ?
 

sağlıklı incelme programı


Mevsimi geldi; pek çok kişi yine dönemsel olarak "zayıflama derdi"ne düştü. Evet, "zayıflama derdi" diyorum; çünkü zayıflamak isteyenler bunu bir dert olarak görüyor. Önce zayıflamayı bir dert olmaktan çıkarmak gerekir. N e de olsa kimse derdi sevmez, dert denildiğinde de ister istemez içimizde olumsuz bir duygu gelir. İçimizde olumsuz duygu yaratan bir şey var ise onunla olumlu sonuçlar almak için adımlar atmak daha da zor gelir. Bu yüzden çoğu zayıflama programı tamamlanamadan bırakılır. Önce isteğimizi "zayıflama derdi" çerçevesinden "zayıflama programı" çerçevesine taşıyabiliriz. (Veya sağlıklı yaşam alışkanlıkları kazanmak.) Bakın, şimdiden kendinizi daha iyi hissetmeye başladınız değil mi? :)

İkinci olarak, yolda kalmak adına, artık zayıflamayı bir hedef değil formda olmaya, sağlıklı ve ideal bedende olmaya niyet edebilirsiniz. Bir şeye niyet ettiğimizde içimizde bir kararlılık olur, yapmak istediğimizi kendimize, evrene, yaradana bildiririz. Şartlara göre değil, her şarta uygun olarak kararlılıkla kalbimizden geçene sahip çıkarız. Nasıl oruç tuttuğunuzda, gece son suyunuzu yudumlarken "orucumu tutmaya niyet ettim" dersiniz ve orucunuzu tutarsınız ya da bir ev almak için para biriktirmeye başlarsınız ve "biz ev almaya niyet ettik'' dersiniz ve ona göre de para biriktirmeye, yaşamaya başlarsınız işte zayıflamaya da niyet edebilirsiniz. Bir şeye niyet ettiğinizde yapmak istediğiniz şeye doğru yönünüzü çevirirsiniz, her an niyetinizin kararlılığı içinde seçimler yaparsınız. Niyet etmek, gönülden gelen bir şeydir. Gönlünün kapılarını istediğinin yönünde açmaktır. Niyet ettikten sonra da şükrederiz.

Eğer siz de defalarca kilo verip aldıysanız ve artık kalıcı bir şekilde zayıflamak ve istediğiniz bedende yolunuza devam etmek istiyorsanız niyet edin. Sağlıklı yaşamaya ve sağlık zayıflamaya niyet edin. "Bedenimle ilgilenmeyi, bedenimi sevmeyi ve bedenimi sağlıklı bir şekilde beslemeyi seçiyorum. Bedenimle olan güzel değişimleri kabul ediyorum. Bedenimle barışmaya ve onu sağlıklı beslemeye, hareket ettirmeye, buna yaşam tarzım olarak sahip çıkmaya tüm kalbimle niyet ediyorum. Niyetim gerçekleşmeye başladığı için şükrediyorum, teşekkür ediyorum."

Sevgi ve sağlıkla ilerleyin...

Arzu Bıyıklıoğlu

NLP Uzmanı ve Yaşam Koçu 

www.arzubiyiklioglu.com

 
Toplam blog
: 521
: 474
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

1971 doğumlu Arzu Bıyıklıoğlu uluslararası sertifikalı Yaşam Koçu, NLP Uzmanı, NLP Eğitmeni ve Re..