Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '10

 
Kategori
Müzik
 

Zaz - je veux

Zaz - je veux
 

Gerçek! Bu ses o ses!


3 dakika 39 saniyede okuyup bitirmelisin bu yazıyı.

Şarkıyla birlikte başla okumaya ve şarkı bitince bitsin yazıyı okuman. Ne fazla ileri git, ne de geride kal.

Bu ses...realite!...

Geceye yakışan bir ses. Gecenin ta kendisi. Ay dolu, yıldız; yaz dolu bir gece; içi aşk, şiir dolu.

Yine kadın sesi.

Ve kadın sesiyle kendinden geçip oynayan bir kez daha bir erkek.

Genç sana bu şarkı. Sana bu şarkı amca. Dede, senin için söylüyor, söyledi bana. Teyze, sen içindesin zaten. Zaten dayı, ilk koşanlardansın.

Ben seni 3 dakika 39 saniyede sevdim.

1. Not: Senin sesinde titriyorum ve biliyorsun bunun İstanbul soğuğuyla ilgisi yok. İlgisi, peşimizden koşturan hüzün.

2. Not:

Zararı yok,

ağır ağır

ziyan edebilirsin

çocuğun gözlerinde

realiteyi.

3. Not: Daha ilk seste dedim bu ses o ses; açılın, kaçılın!...

4.. Not: 3 dakika 39 saniyede yazıp bitirdim; dinleyip dinlendim.

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..