Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Zehir - Panzehir

Zehir - Panzehir
 

Kimi benim için diyor ki;
"Ne sanıyor bu kendini,
Kötü, fesat, kıskanç,
Bu ne hırs
Kin, nefret, öfke
Zavallı,
Ahkam ona kalmış sanki
Haddini bilmez
Çirkin, karanlık,
Edepsiz
Ruh hastası
Yine aşağılamış bizi
Kimse edep öğretemez kimseye!"

Yanılıyor.
Öyyle bir öğretir ki...
Hele de bilmeyene!!

Hem asıl sen aşağılamalardasın işte!
Zaten siz asıl yapmaktasınız böyle
Ben, böyleleri için diyorum sadece
Bir de öylesini destekleyenlere!
İyiye, iyi niyetliye, sevecene, edepliye de bak hele
Büyüklenmiş üstelik bir de
Ve öğretmeye kalkmışsın ya işte sen de!
A  şaşkın
Ben öğretirim de
Sen öğrenemezsin, o başka!

Diyorlar ki zehirini kusmuş yine
Hayır.
Zehire panzehirim ben!
Ama şu var
Zehir panzehiri ister mi?
İstemez!
Öldürsen istemez!
İster ki yok olsun panzehir,
Hatta mümkünse hiç gelmese
Hiç olmasa bile de
O da bünyeyi dilediğince zehirlese!

Ya panzehir zehiri ister mi?
O da istemez elbette
Ama
Zaten zehir varsa ancak, vardır panzehir de
O olsa olsa ister ki
Karşı dursa, savaşsa, yeterli olsa,
Zehiri etkisizleştirse de
Keşke, keşke zehirlenmese bünye!

Zehir için zehirlemek önemlidir
Ve de panzehir önemlidir
Ve hedeftir;
Hedeftir
Panzehir de, bünye de!

Panzehir için ise,
Sadece tek şey
Sadece BÜNYE önemlidir
Zehirlenmemelidir bünye!

Ah bir akıl edebilelerdi
Zehir ne, panzehir ne…
Zehir mi faydadır, ihtiyaçtır insana,
Panzehir mi?
Doğruyu bir ayırt edebilelerdi
Kim zehiiiir,
Kimm asalak
Kim panzehir bünyeye!!
 


Filiz Alev
04.04.”12

 
Toplam blog
: 157
: 3152
Kayıt tarihi
: 03.03.11
 
 

Ekonomistim, emekliyim. İki evlat annesiyim. Müzikle ilgilenirim, bestelerim vardır. Düşünürüm, a..