Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Zehirli günler

Kalbimdeki sızı dinmeyerek artıyor
Bekliyorum zehirsiz günleri özlemle
Hayat denilen yaşamım renksiz
Bulamadım mutluluğu daima çaresiz.

Sen ki zehir saçtın hayatıma
Mutlumusun şu an bilemiyorum
Sana bedduaların bedduasını ediyorum
Zehirinle kendini boğasın diliyorum.

Vurdun gittin be güzelim için rahatmı
Sana güzel dedim aslında değilsin
Bir sözüm vardı sen iyi bilirsin
Ben güzele güzel demem güzelin içi güzel olmadıkça.

Karşına çıkacak insana acırım
Zehirini saçacaksın onada bir gün
Yazık olmıcakmı değer veren kalbe
Unutma saçtığın zehirle hüzün vereceksin hergün!

08.12.2010
Ahmet KAPLAN

 
Toplam blog
: 61
: 730
Kayıt tarihi
: 19.06.09
 
 

En uzun gece olan 21 Aralık'ta rahmetli annemin dediğine göre oldukca yağmurlu bir gecenin sabahı..