Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '11

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Zehra Öğretmen,70 Yaşında Bilgisayar öğrendi.

Zehra Öğretmen,70  Yaşında Bilgisayar öğrendi.
 

Zehra& Buket Meş'aleleri :)


Haberi okuduğumda, beynimde hafıza şimşekleri çakıverdi...

Otuz yıl öncesine gidivermiştim..

Zehra Vergiveren ismi bana çok hoş bir anımı hatırlatıyordu...

Zehra Öğretmen ,1982 yılında, lisans tamamlamak amacıyla yönetici ve öğretim görevlisi olarak görev yaptığım Gazi Üniv.Kırşehir Eğitim Yüksekokulu'na kayıt yaptırmıştı...

O yıllarda bile, yaşı :40 civarındaydı...21 yıllık öğretmendi...

Kızı Buket Vergiveren de daha sonraki yıllarda,aynı fakültede öğrencim olmuştu.

Buket Öğretmen de emekli olmak üzere...

..........

İşte o muhteşem haber !..

Haberler.com 'dan...

.............

Emekli Öğretmen 70 Yaşında Bilgisayar Öğreniyor

Nevşehir'de uzun yıllar sınıf öğretmenliği yaptıktan sonra emekli olan Zehra Vergiveren 70 yaşında bilgisayar öğrenmeye başladı.

Haber: Emekli Öğretmen 70 Yaşında Bilgisayar Öğreniyor

Nevşehir'de uzun yıllar sınıf öğretmenliği yaptıktan sonra emekli olan Zehra Vergiveren 70 yaşında bilgisayar öğrenmeye başladı. Nevşehir Belediyesi Kapadokya Eğitim Merkezi tarafından 19. eğitim döneminde açılan bilgisayar kursuna kayıt yaptıran 2 çocuk ve 2 torun sahibi emekli öğretmen Zehra Vergiveren, 1 Temmuz 1960'da Nevşehir'in merkez ilçeye bağlı Kaymaklı beldesinde başladığı sınıf öğretmenliği görevini, 1985 yılının Ekim ayında Ankara'da tamamladıktan sonra emekli oldu.

Nevşehir dışında olan çocukları ve torunları ile daha uzun süre görüşebilmek için bilgisayar kullanımının en temel şart olduğunu söyleyen 70 yaşındaki emekli eğitimci Zehra Vergiveren, "26 yıllık Milli Eğitim hizmetinden sonra emekli oldum.

Nevşehir dışında yaşayan çocuklarım ve torunlarımla daha fazla iletişim kurabilmek ve çağın en önemli teknolojik yeniliğini daha yakından tanıyabilmek için bilgisayar kullanmanın gerekli olduğunu biliyordum, ama kısmet bu güne imiş, evime de bilgisayar aldım.

Kurs öğretmenimiz Naile Çavuş'un yakın ilgisi ile bilgisayar kullanmayı daha da ilerleteceğim. Bu arada İnternet konusunda da uzman olmaya çalışıyorum. Bilgisayar bilmek artık toplumun olmazsa olmazları arasında. Herkesin bilgisayar öğrenmesi gerektiğine yürekten inanıyorum. " diye konuştu.

..........

Bu haberin ülkem için ; benim için önemi çok büyük !..

Zehra Öğretmen hepimize yaşama sevinci aşılıyor...

Kudret'li Öğretmenimizin ve kızının öğretmeni olmak çok onur verici bir kutsal duygu !..

Genç nesile güzel bir örnek sunuyor !..Kudret kaynağımız oluyor...

Zehra Öğretmenimize uzun ve sağlıklı bir ömür diliyor;içindeki ışığın hiç sönmemesini umut ediyorum...

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..