Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '08

 
Kategori
Haber
 

Zekeriya Beyaz dinleniyor!

Zekeriya Beyaz dinleniyor!
 

Beyaz Hocam dinlenmeyi hak etti ama...


Saygıdeğer Blog ahalisi, duymayan kalmasın! Zekeriya Beyaz Hocamız dinleniyormuş. Aslında yoğun bir çalışma temposu geçiren Hocamızın dinlenmeye ihtiyacı var tabii. Sabahları Kadın Programlarına, akşamları Paparazzi programlarına katılarak İslamı herkese yaymaya çalışan Hocamızın vücudu yorgun düşmüştür, dinlensin tosunum!

Fakat o da ne? Bu dinlenme başka bir şey. Hocamızın konuşmalarını dinliyorlarmış.

Yanlış anlamayın katıldığı programlarda yaptığı sempatik konuşmaları değil, özel telefon konuşmalarını filan dinliyorlarmış. Acaba programlarda Hocayı dinlemeye fırsat bulamayan ajanlar mı dinliyorlar? Hocam bir ara "Hepimiz Ergenekoncuyuz!" demişti. Doğu Perinçek'i ziyaret edecekti hapishanede. Bu sebepten mi dinliyorlar acaba?

İnternet Sitesi'ndeki habere göre;
Zekeriya Beyaz Hoca, “Telefonumun içinden bir takım anlaşılmayan sesler geliyor ve kesiliyor. Tedirginim, dinleniyor olabilirim” demiş. Acaba bu sesler neden anlaşılmıyor. Bunlar telefonu dinliyorlarsa, dinlerken neden anlaşılmayan sesler çıkarıyorlar? Benim bildiğim dinlerken kulaklar kullanılır, onlar da ses çıkarmazlar. Acaba bu ajanlar "Heeey Hoca! Kime diyom len! Biz burada ağaç olduk, dinleyeceğiz diye! Sen konuşmuyon! Alsana şu telefonu masadan! Eşi dostu ara da biz de not alalım!" filan mı diyorlar.

Bu Zekeriya Hoca gerçekten bir muamma. Madem telefondan ses geliyor, al konuş! "Hoop! Ne istiyonuz len! Hadi bakayım işinize! Beni dinlemekle günah işliyorsunuz. Telefon dinlemek haramdır!" dese ya!

Vallahi ben de şüphelenmeye başladım. Benim telefondan da acayip sesler geliyor. Ahizeyi kaldırdığımda, "Sayın abonemiz bu bir bant kaydıdır, telefonunuz görüşmeye kapatılmıştır..." gibi sesler geliyor. Hem dinliyorlar hem de banda alıyorlar demek ki. Ben dinleniyorum bu durumda. Ama hâlâ yorgunum.

Ne olacak vatandaşın bu hali ya? Başbakana bağırıyoruz, "Açlık sınırındayız, kan ağlıyoruz, ekonomi bozuk, gemi alacağız daha ilk taksit olan 500 bin doları temin edemedik" diye. Dinlemiyor bizi. Ama Devletin kurumları, Anayasa Mahkemesi Başkan yardımcısını takibe alıyor, konuşmalarını dinliyor. Zekeriya Hoca'yı dinliyor.

CHP Genel Başkan Yardımcısı SAV'ı bile dinliyorlarmış. Salih Memecan'ın anlattığına göre, Deniz Baykal Sav'a,
"- Sen vatandaşa yaptığın gaf içerikli konuşmadan sonra biraz dinlen!" demiş. O da "- Tamam Deniz Bey ben dinleniyorum, " diye cevap verince, Deniz Bey telaşlanmış. "- Neeee? Dinleniyor musun?" diye hayretler içinde sorup hemen bir basın toplantısı düzenlemiş ve cümle âleme Önder SAV'ın dinlendiğini açıklayarak Hükümeti şikayet etmiş.

İlahiyat Profesörü Zekeriya Beyaz, ANKA’ya yaptığı açıklamada, son günlerde ortaya çıkan özel konuşmaların dinlemesi konusunda rahatsızlığını dile getirerek, “Ailem ve yakın çevrem beni sık sık uyarıyor. ‘Aman telefonda konuşmalarına dikkat et, önemli bir şey konuşma’ diye. Ben de konuşmalarımı hem resmi yapıyorum hem de kısa kesmeye çalışıyorum” demiş. Beyaz, cep telefonundan görüşme yapmadığı zamanlarda dahi sesler geldiğini belirterek, masasının üzerinde duran telefondan sesler gelmesine bir anlam veremediğini belirtmiş. Galiba hocama gaipten sesler geliyor. Melekler mi dinliyor acaba? Sabiha Rana Hanım'ın melekleri dinlemedeler...

Yakında Zekeriya Beyaz Hoca Kızılderililer gibi ateş yakarak eşe dosta haber gönderirse şaşmamak lâzım.

Allah sonumuzu hayır etsin! Vatandaşı dinlemesi gerekenler dinlemiyorlar da, ötekiler telefon konuşmalarını dinliyorlar.

Mustafa Mumcu 30. 05. 2008 Saat: 03:00

 
Toplam blog
: 324
: 2811
Kayıt tarihi
: 10.04.07
 
 

06. 06. 1945 İzmir doğumluyum ve İzmirli olmaktan da gurur duyuyorum. 1968 yılında birkaç yıllığın..