Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '08

 
Kategori
İstanbul
 

Zekeriyaköy'e gider iken...

Zekeriyaköy'e gider iken...
 

Yol arkadaşım Altan ve Zekeriyaköy'den okul arkadaşım Cenan'a...

Bir süredir ders vermek üzere okulumuzun Zekeriyaköy şubesine gidip
geliyorum.Önceleri okulun tahsis ettiği arabayla gittiğimden Zekeriyaköy
eşrafını pek tanıyamamıştım.Son bir aydır bölgeye ait özel servisle gidip
gelmek,memleketimden değişik insanlar tanımama vesile oldu.

Öncelikle metroyla Yeni Levent'e gidişler,sabahları 'rush hour' dediğimiz
saatlerde yollara çıkmaya pek alışık olmayan beni,kalabalıkla tanıştırdı.Metro,
iyi hoş da,ey Türk Halkı,ya da metroyu kullanan İstanbul Halkı diyelim,sabahın
köründe soğan-sarımsak yiyip yola çıkmayı bırak artık,pekçok defa burnumun
direği kırıldı.Ve ayrıca Ey Türk Hemcinslerim,ya da sabahları metroyu kullanan
Hemcinslerim,ağır kokan parfüm kullanmaktan ne zevk alırsınız...?Midem yollarda
az bulanmadı sayenizde...

Sabahları Zekeriyaköy servisinde genellikle temizliğe veya çocuk bakmaya giden
bayanlar oluyor.Gündem,Türkiye'nin gerçek gündemi.Ekonomik kriz,doğal gaz,
elektrik zamları,oğluna kız isteme muhabbetleri vs.

Öğlen dönüş servisindeki konuşmalarsa öyle her zaman duyabileceğiniz cinsten değil.
-Bayramda Dubai'deki 7 yıldızlı otele gideceğiz,-oğluma Etiler'de yedi yüz elli bin dolara
daire aldık,artık oturmak isterse,-briç klubüyle tura gittim,yarın Nişantaşı'ndaki dişçime
gideceğim,6 diş yapılacak,tanesi bin beş yüz dolar(oha!),-oğlan Londra'da master yapıyor,
vs.

İşte Zekeriyaköy yollarında gündem böyle.Ben artık başka derslere yelken açıyorum,ama
kim bilir,daha kimler gelip geçecek Zekeriyaköy yollarından!

Mehtap Dalayman

 
Toplam blog
: 68
: 4043
Kayıt tarihi
: 01.04.07
 
 

İ.Ü.Alman filolojisi mezunuyum. İlle de sanatsal faaliyet diyorum...