Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '13

 
Kategori
Şiir
 

Zemherim

Zemherim
 

zemheri


Beni taşıyamaz dedim Bahar 
Yaz sıcağı yakamaz beni
Ihlamurlar olmadığım yerde açar
Açar kucağını bana zemheri.
Soyut betimlemeler ürkütür sizi 
Soyut acılar yakışmaz incinmemiş ruhunuza 
Siz bahar kalın, 
Yanın kendi sıcağınızda. 
Çiçeklerinizi derip talan edin bahçeleri. 
Doruklarda gözünüz, 
Serinleten sözünüz var. 
Yolunuza taş olmak istemem. 
İstemem zemheriden başka mevsim… 
Karlar yağacak içime benim, 
Benim diye dört elle sarılacağım 
Sizin olsun dört mevsim. 
Yapraklarım düşecek gönlüme 
Düşecek ne varsa içten içe. 
İçimde eriyecek karlar. 
Belki bu kış geç kalacak 
Ben de geç kalacağım kışa 
Ama benim olacak kış 
Yakacak beni soğuğunda! 
M'S

 
Toplam blog
: 394
: 178
Kayıt tarihi
: 17.09.09
 
 

Bir kurumda yönetici olarak çalışmaktayım, 1974 Kayseri doğumluyum. Son demine varmadan hayatın h..