Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '08

 
Kategori
Kitap
 

Zemherinin kardeleni Sarıkamış

Zemherinin kardeleni Sarıkamış
 

Zemherinin Kardeleni Sarıkamış


Zemherinin kardeleni Sarıkamış, adlı kitabımın hamurunda duygusallık, yolculuğunda öyküler, şiirler, denemeler, göç, gurbet, yoksulluk, Sarıkamış şehitleri, Çanakkale ve her insanın okurken kendinden çok şey bulacağı hayata ve yaşama dair gerçekler anlatılmaktadır. Bu akımcı ve sürükleyici yolculukta, bana ve anılarıma yol arkadaşı olan, herkesi saygıyla selamlıyorum. Öykülerimim tümü, yaşanmış gerçek hayat hikayeleridir.

O nedenle de kitabımı yazarken, bu gerçek yaşanmış olayların etkisinde kalarak, kitabımın son sayfasına kadar, hüznün gözyaşlarını akıtarak nokta koydum. Kitabımın birkaç konusunda eleştirdiğim bazı olaylar, Sarıkamış’ın örf adet yada geleneği değildir.

Sadece bazı insanların kişisel yanlışlarıdır. Ve kitabımı yazdığım bu çok zorlu dönemde, her sayfasına göz yaşı döktüğüm emeğimi ve duygularımı sizlere kumsaati adı altında sunuyorum.
Seni seviyorum Zemherinin kardeleni Sarıkamış.
Seni seviyorum Türkiyem.

Yazar Ve Şair

DİLEK EJDER

(Not: Eski soyadı Dilek FIRAT'TI)

 
Toplam blog
: 52
: 596
Kayıt tarihi
: 22.04.08
 
 

Araştırmacı yazar, şair, aforizmacı, ressam, besteci... Kardelenler diyarı Sarıkamış’ta doğdu..