Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '16

 
Kategori
Şiir
 

Zen

dilim dönmüyor ağlamaya dövüldükçe kum kum

en iyisi çekilmek bi traktör römorgunda 
sıcak bi çatının altına 
içimde kedi mırıltısı
dışımda yağmur sesi
onlar beni yalnız bırakmayacaklar 
 
 
 
her sene izini sürüyorum kanırtarak kalemi
kağıdın üstünde siyah lekeler yol yol
nadasa bırakıyorum  arada gözlerimi 
hangi sızı açarsa açsın  ucunu sipsivri
 
 
 
 
gitmesen bu kadar birikmezdi 
peşkirini astığın çivinin tortusu 
bulaşmazdı pası dilime 
çiçek işlerdim köşesine ya da ne bileyim  
kuş kanatları  sedeften serin gergin
hadi uç gözlerimden
söyleyemem ben seni çok özledim
ondan böyle  hep dereden tepeden
serzenişlerim
 
 
 
 

 

 

 

 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..