Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '21

 
Kategori
Güncel
Okunma Sayısı
30
 

Zengin Fakir Farkı Kapanmaz

Nüfusun %20’si ülkenin %80’ine, %80’i ise %20’sine sahip.

Böyle bir dünya olamaz.

Bu, bilgiyle yetenekle filan açıklanamaz.

Yani tabii ki insanlar arasında bilgi, yetenek ve çalışma farkı var ama bu durum böyle bir tabloyu yaratamaz.

Zenginle fakir arasında fark olsun, normal bir şey bu; ancak zenginin en düşüğü ile fakirin en yükseği arasında 10 kat fark olamaz.

Bu fark fakirin en düşüğü ile zenginin en yükseği arasında belki milyon kat.

Fark kapanmasın ama makul seviyeye gelsin.

Fakir ile zengin arasındaki uçurumun kapanması konusunda devletimizde çaba görmüyoruz tamam da fakir insanlarımızda da fakirlikten kurtulma konusunda çaba yok.

Bu yüzden başta söylediğimiz utanç verici tabloya rağmen zenginlere bir şey diyemiyoruz; çünkü fakirler fakirlikten kurtulmak istemiyorlar devletin de böyle bir derdi yok.

“Yüzyıllardır böyle gitmiş bundan sonra da böyle gitsin”

Bilgi çağındayız artık bazı şeylerin değişmesi gerekiyor.

Benim lügatimde “kabul” diye bir kelime yer almıyor; durumunu kabul edenleri durumlarını değiştirmeleri konusunda zorlamak gerektiğini düşünüyorum.

Siyasete girmeyi düşünebilirim, bunu ilk kez söylüyorum ve söylediklerimi yaparım çünkü yapılması gerekiyor.

Herkesin yöneticisi değil öncelikle ihtiyacı olanın yöneticisi olurum; artı geride kalanlara pozitif ayrımcılık uygularım.

Ülkeyi değil sorunu yöneteceksin. Park bahçe temizlik, kaldırım, trafik vs. vs.

Ya şurada anlattığımız soruna bak hükümetlerin uğraştığı şeylere bak; bütün enerjimi böyle sorunların ortadan kaldırılmasına veririm.

Masal gibi okuyun, öyle yapıyoruz zaten!

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Hayatın realitesi böyledir, hem zenginiz ve hem de fakiriz...Semamlar...

Abdülkadir Güler 
 30.10.2021 1:49
Cevap :
Size çok eskiden yazdığım bir şiirimi gönderiyorum, değerlendirmenizi rica edeceğim. http://blog.milliyet.com.tr/kafkas-kizlari/Blog/?BlogNo=153289  07.11.2021 18:53
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 6075
Toplam yorum
: 15051
Toplam mesaj
: 283
Ort. okunma sayısı
: 637
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster