Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '19

 
Kategori
Deneme
 

Zengin Olduğun Kadar Fakirim

Kendimi zorluyorum, kabul et bunu diyorum, olmuyor… Ben açım adam trilyoner.

“Kazanmış”

Olsun!

Olmaz arkadaş! Pasta belli, yarısını sen alırsan bana kalmaz, şeyhin hazinesi olursa Somalili açlıktan ölür!

Bilmiyorum yani, böyle bir dünya düzenini kabullenmek zor!

“Artı değer üretiyoruz Korkut, çiçekten yağ çıkarıyoruz, çiçek orada sen de çıkar!”

Zaten bu artı değer kafamı karıştırıyor değilse bizi soyuyorsunuz diyeceğim!

Sorun şu: Senin zenginliğin ile benim fakirliğimin ilgisi var mı?

Kaynakları tüketiyorsunuz…

“Sen de tüket”

Ben yapamıyorum ve benim yapamıyor olmam sana bu hakkı vermez.

“Ne yapayım ben de mi senin gibi fakir kalayım”

“Fabrikamda çalışıyorsun”

Ha onu hiç deme, boğaz tokluğuna köle…

Ben onu bunu bilmem birileri bu kadar zengin olduğu için geri kalan fakir, 40 milyar doları var adamın, Mars’ın ufak ufak taşlarını toplayarak mı yaptı bu serveti?

Ben razı değilim ve bizler zenginler yüzünden fakiriz.

Zenginliğin makul sınırı olmalı, senin 40 milyar doların olursa benim 40 param olmaz!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..