Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Zengin oldum !

Zengin oldum !
 

Biz kadınları sadece bir çiçek mutlu edebilir ey beyler ! Öyle çoğunuzun sandığı gibi pırlantalar, yatlar, katlardan ziyade hiç beklenmedik bir anda veya özel bir günümüzde karşımızda bulduğumuz bir kucak dolusu ya da tek bir adet çiçek mutlu etmeye yeter bizi inanın. İster bir bahçeden koparılmış olsun ister bir çiçekçiden alınsın, yeter ki veren el sevgiyle ya da aşkla versin bize o güzelliği. Çiçeği veren sevgilimiz ,eşimiz de olabilir, çocuğumuz, komşumuz veya bir arkadaşımız da, bizim için hepsi koca bir gülümseme eder.

Dün eve yakın parkta yürürken 9-10 yaşında bir grup erkek çocuğuyla karşılaştım. Ellerinde birbirinden güzel çiçekler. Başka birşey istesem olacaktı sanırım. "Ne kadar güzel çiçekler, istesem mi acaba " diye geçirdim ama iç sesim dış sese dönmedi. Bir tur atip döndüğümde önümde yürüyüş yapan iki genç kiza çiçek verdiklerini gördum,gülümsedim. Yanlarindan gecerken bana seslendiler:

- Abla cicek ister misin?

-  İsterim tabi, ne guzel çiçekler bunlar !

Bana da bir tane kırmızı gül verdiler sağolsunlar. Kızımla yaşıt bir grup delikanlinin bana abla dediğine mi sevineyim yoksa çiçeğime mi bilemedim, ikisine de sevindim:)

Bir kez daha anladım ki insanın içindeki güzellikler yetişkinliğe geçişiyle azalıyor, kimi zaman sona eriyor. Keşke bu genç beyler birer yetişkin olup yuvalarına vardiklarinda da aynı tebessümle sevdiklerine verseler  ellerindeki çiçekleri, onları da gülümsetseler. O gülümseme eve yayılsa, güle oynaya daha bir keyifle yenilse akşam yemegi. Çaylar, kahveler içilirken çiçeklerin kokusu sarsa evi...

Bu hafta çiçek haftam oldu benim, soyadıma uygun olarak:) İlk önce Anneler Günü için eşim ve kızımın aldığı saksıdaki minik gülüm, ertesi gün arkadaşımın evinin bahçesinden getirdiği güller, sonrasında kızımın sınıf arkadaşı Gökberk'imizin Anneler Günü hediyesi bahçe gülü, ertesi gün yine arkadaşımın güller ve iğde dallarıyla karışık demeti ve dün küçük delikanlılardan aldığım gül. Daha ne olsun! Ben bu hafta çok zenginim çooook:)

 
Toplam blog
: 47
: 607
Kayıt tarihi
: 11.01.12
 
 

Dünyayı güzellik kurtaracak... ..