Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '20

 
Kategori
Deneme
 

Zenginin Suçu Zengin Olmak

Kıskanmak gibi şeyler normal de suçlamayı anlamıyorum.

Zenginleri savunan birileri olmalı diyorum da kimse savunmaz ki bu da bana düştü.

Kerim Korkut hiç kimseye benzemez, fakirmiş zenginmiş tanımaz. Asla birinden birinin yanında yer almaz savunmaz.

Birileri zenginlere söylemediğini koymuyor, paranızı mı çalarak zengin oldu; öyleyse adalet orada, ne konuşuyorsun o zaman!

Kendisi fakirmiş de o niye zenginmiş; bana ne!

İyi ki zengin değilim ya, ekmeğimi yiyemezdim valla!

Bazılarına zengin olmaları için yardım ediliyor, bazılarına da zengin olman yasak mı deniliyor?

E o halde?...

Kızıyorum ya!

Ben şahidim, bazı zenginler millete ayıp olmasın diye durumunu saklıyor!

Hırsızlıkla zengin oluyorlar-mış!

Devletin kanunları var…

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..