Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Zenne- Katran

Zenne- Katran
 

Biri "dürüstlük en kolay yoldur" diyor. Sonucu dışlanmak olsa da vurur kapıyı çıkarsın. Diğeri "dürüstlük beni öldürür." Bir diğeri de "koca bir yalanı, yaşamının gerçeği" yapıyor.
 
Adamakıllı istediğini yaşayacaksan testin de yoluna göre kırılıyor.
 
Kuzu gibi köskös yaşıyorsan da, ne testin kalıyor namına, ne geçmişin..Buhar gibi püff..
 
Benim de vardır böyle olmaya bir sebebim.
 
Demiş ya cem mumcu:
 
"Çocukluğumda da suçluluk yer, suçluluk .ıçardım."
 
İçimdeki katranı boğmaya çalışıyorum aslında
 
Zamanla düşman olunmaması gerektiğini biliyorum mesela
 
Toprağa basıyorum yalınayak
 
Sabah ezanını balkon kapım açık dinliyorum
 
İçimde ne varsa dışıma akıtıyorum
 
Suyla öpüşüyorum
 
Ama bilmeden demek ki:
 
Katran yiyip katran .ıçıyorum..
**
Film,
 
Kaderin değişmez, değiştirilemez olduğunu bir kez daha hatırlattı içime..
 
İçim piminin çekilmesini bekleyen "zenne"..

 

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..