Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Zerafetin adı Oya Başar...

Levent Kırca basında çok yer aldı son günlerde biliyorsunuz. Aslında haksız bir saldırıydı bana göre. Ne var, adam aşık olmuş, suç mu? Gerçi ben bu aşkın kokusunu almıştım filmin çekimlerinde, ama neyse…

Beni ilgilendiren kısmı Oya Başar’ ın tavrı… Bir kadın bu kadar mı asil duruş sergiler. Başka sanatçılar olsa çemkirmeye girişirlerdi şimdi.

Oysa Oya Başar ne demiş, ”Levent aşık olunacak adamdır.”

Zerafete bakar mısınız?

İnceden de geçirmiş, ama o da son derece asil ve zarif bir şekilde…

-Evli bir kadınla olması beni çok şaşırttı.Mutlu olsunlar der geçerim.Ama yaşanan durum Levent’in değerlerine uymadığı için şaşkınım.

Hele şu sözleri inceden geçirme resmen, ama ben bayıldım valla…

-Genelde öğrenciler hocalarına aşık olurlar.Ayrıca artık herkes içten içe artist olma merakında.Ünlü bir kişiyle olmak herhalde bir ev hanımına çok cazip gelmiştir.Levent aşık olunası bir adamdır.

Bundan sonra idolüm kesinlikle Oya Başar…Kadınlar kendinize örnek alın…Bu kadar asil ve zarif duruş sergilemek harika bir şey olsa gerek.Belki içinden deliriyordur, ama dışarıya karşı zarif.

Oysa sanat dünyasında herkes birbirini çemkirir, hele ayrılınca…Abuk subuk beyanatlar alır başını gider.Yok o bana şunu yapmıştı vs vs vs.Kimsede gurur denen olaydan eser yoktur.

Oya Başar’da hoşuma giden gururu, asilliği, zarif çemkirmesi…

Ne diyordum, kesinlikle idolüm Oya Başar bundan sonra….

 
Toplam blog
: 33
: 830
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Yağmurlu bir 30 Ekim günü açmışım gözlerimi, biraz aceleciymişim ki 7 aylık doğmuşum:) Sonrasında hi..