Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '12

 
Kategori
Basketbol
 

Zevkten dudak uçuklatan Galatasaray Medical Park Olimpiacos Maçı ve yorumlarım … ( Maç Özeti Video L

Zevkten dudak uçuklatan Galatasaray Medical Park Olimpiacos Maçı ve yorumlarım … ( Maç Özeti Video L
 

Belki gecikmiş ve naftalinli bir yazı, ama CSKA Moskova maçını yazınca, bir maç önceki Olimpiakos kapışmasındaki duygularımı anımsadım ve hissiyatımı ortaya dökmeden rahatlayamadım… O yüzden lütfen beni affedin ve yine sabırla okuyun bu yazımı…

Hayatımdaki yoğunluk yüzünden bir şekilde atlamışım o maçı yazmayı ve anlatmayı sizlere… Oysa en yapmamam gereken şey, o akıl almaz üçlükle uzatmaya giden maçı yazmamak olmalıydı… Ne yaparsınız, zaman zaman oluyor böylesi halden ve durumdan anlamamazlıklarım…

Neyse biz o artık klasikler arasına girip, bütün Galatasaraylıları geçtim, varolan tüm gerçek basketbol severler için de unutulmaz olma payesini hak etmesi gerektiğine inandığım, dudak uçuklatan ve adamı zevkten kanser eden maça geçelim…

Tanrım o ne maçtı öyle?.. Sen git farkı çift hanelere kadar çıkar ve Galatasarayımız olarak maçı elini kolunu sallaya sallaya kazanacak hale getir, sonrasında da Olimpiakos ‘ un son saniye üçlüğü ile, neredeyse bir çuval inciri berbat etmeyi başar…

Allahtan futboldan farklı olarak, her maçta uzatma diye bir şey var şu canım spor basketbolda… Geri adım atma ifadesi sözlüğünde yazmayan Galatasarayımız , kendisine geldi de uzatma devresinde yaptıkları hatalardan ders alarak maçı yine bize getirmeyi başardı…

Ama yaşattıkları stres düzeyiyle ve maç içindeki tansiyon problemiyle kalbimizi durma noktasına getirdiler… Kötü mü oldu?.. Bir açıdan hayır, çünkü üzerinden onlarca yıl geçse bile asla ve asla unutamayacağımız bir maça daha, bir tarihe tanıklık ediyormuşçasına şahit olduk…

Kötü mü oldu?.. Diğer bir açıdan da evet, çünkü ömrümüzün en azından üçte birini maçta bırakarak, normal hayatlarımıza kafadan sakat ve ruhen işkenceler çekip dönmüş olduk, ki maçı bu kadar geç kaleme almamın diğer önemli bir sebebi de elbette ki budur…

Herşeye rağmen kazandık mı?.. Şükür Allahıma , evet, evet, evet… Ooooh be, vallahi rahatladım dostlarım… İçimi döktüm de rahatladım, Allah sizi inandırsın… Çünkü hiç kolay değil böylesi bir maçtan, akıl sağlığınızı koruyarak, tek parça halinde sağlam çıkmak…

Hala kalbim küt küt atıyor, o sıra dışı maçın eziyet dakikalarını aklıma getirdikçe.. Eğer bir şekilde izleyememişseniz , işte size son bir fırsat daha.. Geniş mi geniş bir özet ile sizleri baş başa bıramak istiyorum dostlarım.. Buyrun buradan yakın maçın video linki için…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

www.hayatveinsan.com/zevkten-dudak-ucuklatan-galatasaray-medical-park-olimpiacos-maci-ve-yorumlarim-mac-ozeti-video-linki-dahil/

 

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..